פועל כבן 30 נהרג הבוקר (ראשון) בנפילה מהקומה ה-18 באתר בנייה ברחוב קרליבך בתל אביב. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו בזירת האירוע. משטרת מרחב ירקון פתחה בחקירה לבירור נסיבות המוות, ובמקביל זומן לזירה נציג של משרד העבודה.
הטרגדיה אירעה בפרויקט "מגדלי TLV" של חברת גינדי השקעות, חברת הביצוע היא דניה סיבוס.
2 צפייה בגלריה
 פועל נהרג כתוצאה מנפילה מגובה ברחוב 454 (בין רחוב חשמונאים לקרליבך) בתל אביב
 פועל נהרג כתוצאה מנפילה מגובה ברחוב 454 (בין רחוב חשמונאים לקרליבך) בתל אביב
מותו של הפועל נקבע במקום. זירת האסון בתל אביב
חובשי מד"א רזיאל יוסופוביץ ועופר קרוגמן שהגיעו לזירה סיפרו: "הובילו אותנו אל הפועל ששכב מחוסר הכרה ועם פציעה קשה מאוד לאחר שנפל מגובה רב. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".
עו"ד ישראל אסל, היועץ המשפטי של הפורום למניעת תאונות עבודה, מסר: "השבוע האחרון היה שבוע קטלני בתחום תאונות העבודה וזה העובד הרביעי שקיפח את חייו בתאונות עבודה. מבירור שערך הפורום למניעת תאונות עבודה עולה כי בשנתיים האחרונות הוציא מינהל הבטיחות בעבודה כ-42 צווי בטיחות לאתרי בנייה של חברת דניה סיבוס, בנוסף הוטלו על החברה מספר עיצומים כספיים בגין הפרות בטיחות כגון איסור על העסקת עובדים בגובה.
"ואולם, גם צווי הבטיחות וגם העיצומים הכספיים לא הצליחו להביא לשינוי תרבות הבטיחות בחברה. לא ברור מדוע לא פעל מינהל הבטיחות בעבודה לפעול להגשת כתבי אישום נגד מפירי הבטיחות בחברה, והעדיף הליך של עיצום כספי. כמו כן לא ברור מדוע לא פעל מינהל הבטיחות בעבודה מול רשם הקבלנים בדרישה לשלול את רישיון הקבלן של החברה".
מארגון קו לעובד נמסר: "אנו מצרים צער רב על מותו של העובד. כפי שפורסם בדו"ח קו לעובד המסכם את תאונות העבודה למחצית הראשונה של שנת 2021, לחברת דניה סיבוס נערך שימוע אצל רשם הקבלנים בשנת 2018. לא היו לשימוע כל תוצאות. עם זאת, מאז הוטלו 45 צווי בטיחות באתריה. בשנת 2016 הוטלו באתריה ארבעה צווי סגירה המוטלים בגין מות או פציעה קשה של עובד, בתוכם המקרה הטרגי בחניון הברזל בתל אביב. בשנת 2018 נהרג מנהל עבודה מטעם חברת דניה סיבוס באתר הרכבת הקלה. אף בדו"ח מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית למחצית הראשונה של שנת 2021 מופיעה חברת דניה סיבוס כמובילה בין מקבלות צווי הבטיחות למחצית זו".
מחברת דניה סיבוס נמסר: "אנחנו כאובים ונדהמים מהמוות הטרגי. אנו מקפידים כל העת, ובכל אתרינו, על בטיחות עובדינו. אנו בודקים ולומדים את פרטי האירוע, שנמצא כעת תחת חקירת משטרה הבוחנת כיווני חקירה שונים. אנחנו שולחים את תנחומינו למשפחה האבלה".
בחודש שעבר נהרג מוסאב אלנג'די, תושב שכונת ראס אל-עמוד שבמזרח ירושלים כבן 30, בקריסה של מעלית משא באתר בנייה של מגדל ברחוב אליעזר קפלן בתל אביב, סמוך לקריה. התאונה התרחשה באתר בנייה של מגדל בגובה 42 קומות. בשירותי הכיבוי אמרו אז כי המעלית קרסה בקומה ה-41.