לפחות 63 בני אדם נהרגו ועוד עשרות נפצעו בהתנגשות בין שתי רכבות נוסעים בדרום פקיסטן. כך מסרו הבוקר (יום ב') הרשויות במדינה.
ההתנגשות אירעה בשעת בוקר מוקדמת ליד העיר דארקי שבמחוז סינד. לפי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים רכבת אחת סטתה מפסי המסילה ורכבת שהגיעה מהכיוון הנגדי התנגשה בה.
2 צפייה בגלריה
התנגשות רכבות רכבת בדרום פקיסטן
התנגשות רכבות רכבת בדרום פקיסטן
זירת האסון. תאונות רכבת נפוצות בפקיסטן, שמזניחה כבר שנים את התשתיות
הרכבת הראשונה, Millat Express, עשתה את דרכה מקראצ'י, בירת מחוז סינד, אל העיר סרגודה שבצפון פקיסטן. הרכבת השנייה, Sir Syed Express, עשתה את דרכה מלאהור אל קראצ'י.
כוחות החירום שהוזעקו למקום דיווחו על קושי בחילוצם של חלק מהנוסעים שנלכדו בכמה מהקרונות שניזוקו בהתנגשות. בעיתון המקומי Dawn דיווחו כי בין 13 ל-14 קרונות נפגעו וכי בין שישה לשמונה "נהרסו לחלוטין".
עוסמאן עבדאללה, בכיר במשטרה המקומית, אמר כי בפעולות החילוץ מסייעים לא רק כוחות החירום, אלא גם תושבי הכפרים באזור. בתי החולים המקומיים הכריזו על מצב חירום. "זוהי משימה מאתגרת. יידרש זמן עד שנביא את הציוד הכבד כדי לשחרר את האזרחים (שעדיין לכודים)", אמר עבדאללה. בתקשורת המקומית ציינו כי גם ארבע שעות לאחר ההתנגשות הציוד הכבד לא הגיע.
עבדאללה הוסיף: "אנחנו מקימים מחנה רפואי על מנת לספק עזרה רפואית לאזרחים". מליק איסלאם, אחד מתושבי הכפרים באזור שבו אירע האסון, אמר לטלוויזיה הפקיסטנית כי לפחות 100 נפצעו וכי הוא ספר לפחות 30 גופות במהלך פעולות החילוץ.
תאונות רכבת נפוצות בפקיסטן, מדינה שממשלותיה מזניחות כבר שנים ארוכות את תשתיות האיתות ואת המסילות המתיישנות.