אפרים גורדון, ישראלי בן 31 שביקר בארצות הברית לרגל חתונה של קרובי משפחה, נורה אתמול (שני) למוות בפתח ביתם של דודו ודודתו בבולטימור. המשטרה המקומית מעריכה כי מדובר בשוד שהסתבך.
2 צפייה בגלריה
אפרים גורדון
אפרים גורדון
"איש משפחה שתמיד אהב לתת ולסייע". גורדון
בכלי התקשורת המקומיים דווח כי הרצח אירע קצת אחרי חצות. חבר מועצת העיר בבולטימור, איצי שלייפר, אמר כי מצלמות האבטחה באזור תיעדו את החשודים עוקבים אחר גורדון אחרי שהחנה את רכבו מחוץ לבית המשפחה, וניגשו אליו כשהתקרב לדלת. הרשויות לא פרסמו את התיעוד ולא ציינו פרטים נוספים על החשודים.
משפחתו פעלה לגיוס הכסף הנדרש להטסת ארונו של גורדון לארץ, והלווייתו תיערך הערב בישראל בסביבות השעה 20:00. הוא יובא למנוחת עולמים בבית העלמין במודיעין. "אפרים היה איש נפלא ויחסר לנו מאוד", אמר קרוב משפחתו לערוץ "פוקס ניוז" המקומי, ושלייפר הוסיף כי השכונה כולה המומה ומתאבלת על גורדון: "מחגיגות החתונה והשמחה על המפגש אחרי תקופה ממושכת בנפרד, המשפחה עוסקת כעת ברצח", אמר חבר המועצה.
2 צפייה בגלריה
אפרים גורדון
אפרים גורדון
המשפחה גייסה כסף להבאת הארון לארץ. אפרים גורדון
גורדון עבר לאחרונה להתגורר ביישוב נעלה שבשטח המועצה האזורית מטה בנימין, ועבד בתחום ההייטק. הוא הותיר אחריו הורים ואחות. ראש המועצה המקומית, ישראל גנץ, סיפר כי גורדן היה "איש משפחה שתמיד אהב לתת ולסייע לאחרים".
ראש מועצת בנימין טען, למרות הדיווחים בארה"ב שמדובר בשוד שהסתבך, כי גורדון נרצח על רקע אנטישמי. "הוא טס לשמחה משפחתית בארה"ב ואתמול הוא נרצח שם ביריות של אנטישימים ארורים רק בגלל היותו יהודי", מסר ראש המועצה, אף שלדברים הללו טרם התקבל אישוש בדיווחים מארה"ב.