חשד לחיסול בחולון: גבר כבן 30, שמוכר למשטרה מתחום עבירות של סחיטה באיומים ואלימות, נהרג היום (א') אחר הצהריים בפיצוץ רכב. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום ופתחו בחקירה, מהערכה ראשונית עולה כי מדובר במטען תקני רב עוצמה שהונח על רקע פלילי.
המכונית התפרקה לחלוטין מעוצמת הפיצוץ האדיר ועלתה באש. בנוסף נגרם גם נזק סביבתי רב - לכביש, למכוניות חונות ולכניסה לבניין סמוך. המשטרה החלה בסריקות בזירה, לצד איסוף ממצאים על ידי החבלנים.
3 צפייה בגלריה
הרוג בפיצוץ רכב בחולון
הרוג בפיצוץ רכב בחולון
זירת הפיצוץ בחולון
3 צפייה בגלריה
הרוג בפיצוץ רכב בחולון
הרוג בפיצוץ רכב בחולון
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
אחד מאנשי מד"א שהגיעו לזירה סיפר כי "כשהגענו למקום, הזירה נראתה כמו הזירות שהיינו רגילים לראות בתקופת הפיגועים. כמות חומר הנפץ פה הייתה ככל הנראה משמעותית. זה מזל גדול שאף אחד אחר לא נפגע".
יפית, המתגוררת בסמוך למקום הפיצוץ, סיפרה: "הייתי בבית ופתאום שמעתי פיצוץ אדיר. הצצתי מהחלון וראיתי את הרכב עולה באש ומלא עשן. לא ידעתי שיש שם אדם, עכשיו אמרו לי, איזה אסון".
3 צפייה בגלריה
הרוג בפיצוץ רכב בחולון
הרוג בפיצוץ רכב בחולון
הרכב התפרק לחלוטין
(צילום: אנשי הדממה)
ממד"א נמסר כי בשעה 17:51 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב איילון על הפיצוץ ברכב שאירע ברחוב ירמיהו. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על פצוע ללא סימני חיים וקבעו את מותו.
החובשים של מד"א גיא סלמן ואליאור יוסף סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו במרכז הכביש את הרכב שהתפרק לגמרי מעוצמת הפיצוץ ועלה באש, ובסמוך אליו רכבים נוספים שניזוקו. כוחות הכיבוי והמשטרה פעלו במקום על מנת לכבות את האש. הפצוע שכב על הכביש כשהוא סובל מפגיעות מאוד קשות בגופו ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".