סרטון אחד שצולם לפני כמה שנים הצליח להסעיר אתמול (שבת) את הרשת הישראלית. "רוצים להאכיל בדואי?", נשמע האב שואל את בנותיו ברכב, בסיטואציה שדימתה את הילדים שחיכו מחוץ לחלון לבעלי חיים בגן חיות. בלילה התברר שהאב שצילם את הסרטון הוא כוכב הופעות וקלטות לילדים המוכר כ"רוי בוי".
"רוי בוי" הוא רועי עוז (עזרא), והבוקר צלצלנו במסגרת השידור החי באולפן ynet לאמו, יפה עזרא, שממש בימים אלה פרשה לגמלאות אחרי שנים בתפקיד ראש אגף החינוך בעיריית הוד השרון. בכתבה על פועלה ב-mynet צוין עוד כי לפני כן הייתה במשך 16 שנים מנהלת בית ספר יסודי בכפר סבא.
"כמו שהוא אמר הוא מתנצל, אני מתנצלת, אנחנו מתנצלים", אמרה עזרא בשיחה הקצרה.
- איך מרגישה עם זה שהנכדות עברו את זה? "אנחנו מתנצלים אם מישהו נפגע, זו לא הייתה הכוונה. אנחנו מבקשים סליחה מכל מי שנפגע. שיהיה לך יום טוב".

ח"כ סעיד אלחרומי (הרשימה המשותפת) התייחס גם הוא בריאיון לאולפן לסרטון ואמר כי הוא "מאוד מזעזע, כואב ומביש. אין מילים לתאר אותו בפחות מזה".
לדבריו, "אני כולי צער שהסרטון הזה התפרסם דווקא בסוף השבוע בו כולנו הוקרנו את גבורתו של מיכאל בן זיקרי ז"ל שהציל משפחה בדואית שלמה, אישה ושלושה ילדים. אבל מגיע הסרטון הזה ובאמת, זו מכה אנושה לאמון בין הקהילה הבדואית למדינה".

-אתה חושב שהוא התכוון לפגוע או שזה היה מעין בדיחות הדעת? "אני לא יודע, אבל בשני המקרים זה חמור. אם הוא התכוון זה ממש חמור ואין מילים. אבל אם הוא לא התכוון וזאת הנורמה שהוא רצה להנחיל לילדים האלה, אז גם חמור מאוד".
בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו כתב אמש עוז: "אהובים שלי, בשעות האחרונות מתרוצץ ברשת סרטון מטיול משפחתי פרטי מלפני חמש שנים. אני רוצה להביע את צערי העמוק על הדברים הנאמרים בו, הם אינם ראויים להיאמר. זו לא דרכי לחנך כך את ילדיי וזו לא הדרך לחנך אף ילד אחר. דרכי היא דרך של אהבת אדם ובדרך זו אמשיך ללכת. מצטער מעומק הלב ומבקש סליחה מכל מי שנפגע".
הבוקר פורסם לראשונה ב-ynet כי בעקבות הסערה יוקפאו צילומי העונה הבאה של תוכניתו של "רוי בוי" בערוץ ג'וניור. דוברת הערוץ, רונית ארבל, אמרה כי "עונה נוספת תוכננה להצטלם, אך נעצרה אמש עם היוודע דבר הסרטון".
לא ברור היכן בדיוק צולם אותו סרטון, אולם ראש מועצת אל קסום, סלאמה אל אטראש, הגיש הבוקר תלונה בתחנת משטרת באר שבע נגד עוז, אחרי שאתמול כבר נמסר מהמשטרה שהסרטון "ייבדק בחטיבת החקירות". ראש המועצה אמר: "בושה וחרפה. אוי לילדים שרוי בוי הוא המודל לחיקוי שלהם. אוי להורים שלוקחים את ילדיהם להופעות שבהם משתתף האיש הזה. סרטון בזוי של איש בזוי. ההתנצלות שלו לא מקובלת ולא מתקבלת".