חן כהן, בן 26, התחשמל למוות הערב (יום ה') בקריית מלאכי כתוצאה מכבל חשמל שהתנתק מעוצמת הרוח באזור ונפל עליו, בזמן שצעד ברחוב עם חבר. עדי ראייה שהגיעו למקום סיפרו כי הצעיר הבחין בכבל שנפל סמוך מאוד אליו, וככל הנראה נגע בו בטעות. המשטרה פתחה בחקירה.
צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לצעיר טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסותא באשדוד, אולם שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.
3 צפייה בגלריה
גבר בן 26 התחשמל למוות בקרית מלאכי
גבר בן 26 התחשמל למוות בקרית מלאכי
זירת התקרית בקריית מלאכי
פרמדיק מד"א רועי חזי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הצעיר שוכב בסמוך לעמוד חשמל כשהוא מחוסר הכרה ועם סימני התחשמלות. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות. העלינו אותו במהירות לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".
מטעם עיריית קריית מלאכי נמסר כי "כבר לפני כשלושה שבועות התריעה העירייה בפני חברת החשמל על כבל דומה שנקרע באותו המקום וביקשה להסדיר את תשתיות החשמל באזור. ראש העיר שוחח עם בכירי חברת החשמל ודרש להחליף לאלתר את כל הכבלים הרעועים באזור לכבלים בטיחותיים ומוגנים". עוד נמסר כי ראש העיר אליהו זהר ביקש לשלוח תנחומים למשפחתו של כהן.