3 צפייה בגלריה
קורבנות הרצח הכפול בדליית אל כרמל
קורבנות הרצח הכפול בדליית אל כרמל
קורבנות הרצח הכפול. הרקע: סכסוך עם החשוד ברצח
המשטרה הודיעה הבוקר (יום א') כי פענחה את רצח עופר אבו סעדה וקרלוס אבו תמימי, בני דודים תושבי עוספיה, שנרצחו בחודש מאי האחרון בעת שישבו ברכב ביישוב דליית אל-כרמל. המשטרה מסרה כי עצרה תושב עוספיה בן 32 בחשד לרצח. בימים הקרובים צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.

אבו סעדה ואבו תמימי, שניהם בשנות ה-30 לחייהם, נמצאו ללא רוח חיים ברכב סמוך לכיכר השוטר בדליית אל-כרמל בליל 9 במאי. לפי המשטרה, אבו סעדה היה היעד לרצח, בעקבות סכסוך עם החשוד ברצח. אבו תמימי, לפי המשטרה, נורה בטעות.
המשטרה ציינה כי במסגרת חקירה מורכבת ואיסוף מידע באמצעים טכנולוגיים שונים וזיהוי פלילי בזירה של חוקרי ימ"ר חוף, עלה חשד כי החשוד פתח באש לעבר הנרצחים בעת שעצרו עם רכבם סמוך לחנות מרכב מאזדה, שנמצא בהמשך שרוף ביער סמוך לעיר נשר.

3 צפייה בגלריה
זירת הירי
זירת הירי
זירת הרצח בדליית אל-כרמל
3 צפייה בגלריה
המשטרה פענחה את הרצח הכפול בעוספיה של עופר אבו סעדה וקרלוס אבו תמימי
המשטרה פענחה את הרצח הכפול בעוספיה של עופר אבו סעדה וקרלוס אבו תמימי
פעילות המשטרה בזירה
(צילום: דוברות המשטרה)
החוקרים הסיקו כי רכב המאזדה הוא רכב גנוב משנת 2019, שעליו "הולבשו" לוחיות רישוי משוכפלות, הזהות ללוחית הרכב המקורי.
"בתום החקירה נאספו הממצאים שאפשרו את הגשת הצהרת התובע נגד החשוד. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום על-ידי פרקליטות מחוז חיפה, לצד בקשה למעצר עד תום ההליכים", מסרו במשטרה.
לאחר הרצח אמר אביו של עופר כי "הוא היה נשמה, אדם טוב שתמיד אהב לעזור לאנשים. הוא עבד בתחום היריעות". קרובי משפחתו של קרלוס סיפרו שהייתה לו מספרה בתל אביב. "כולם מופתעים", הם אמרו. "אנחנו רק רוצים לדעת מי עמד מאחורי הרצח".