חתך את משקפי החמצן - חטף את התינוק ונמלט באופניים לשיבא: בבית החולים איכילוב עורכים תחקיר בניסיון להבין כיצד הצליח האב מבני ברק להוציא את בנו התינוק מהפגייה בניגוד להמלצות הצוות הרפואי ולהימלט מבית החולים.
האב, שידוע כבעל רקע נפשי, נמלט אתמול בצהריים (רביעי) מבית החולים בתל אביב כשבנו הפג, בן 8 ימים, הוכנס לארגז האופניים החשמליים שלו, ונסע את כל הדרך, כעשרה קילומטרים, לבית החולים שיבא שברמת גן. האחות בפגייה צרחה על האב - אך אף אחד לא הצליח לעצור בעדו.
2 צפייה בגלריה
תינוק בן יומו הוצא ללא אישור מבית החולים איכילוב
תינוק בן יומו הוצא ללא אישור מבית החולים איכילוב
התינוק בארגז האופניים של האב
2 צפייה בגלריה
האופניים
האופניים
אופני האב
גורם בבית החולים שמכיר את פרטי המקרה אמר ל-ynet כי הילד לא שוחרר בעקבות הפסקות נשימה שחווה לאחר הלידה, מה שהצריך אשפוז ומעקב. "האבא חטף את התינוק וברח עם האופניים", אמר הגורם. "עד שהאבטחה הגיעה ונעלה את הדלתות הוא הספיק להימלט. זה נשמע כמו תקלה בטיחותית". עם זאת, הגורם הדגיש שעל אף שנדמה כי הדבר נעשה בקלות, רק הורים לתינוקות בפגייה יכולים להיכנס לשטחה - וכי האבטחה במקום טובה מאוד.
בבית החולים שיבא הופתעו מאוד לגלות שהתינוק הגיע בחיים אחרי הדרך הארוכה שעבר. צינורות החמצן עוד היו על פניו, אך כאמור לא היו מחוברים לכלום. הוא אושפז במחלקה לטיפול נמרץ במצב טוב ויציב. אמו של התינוק כלל לא הייתה במקום, מאחר שנותרה בבית עם חמשת ילדיה, ובית החולים עירב עובדת סוציאלית מטעמו לאחר שהאב נעצר.
פורסם לראשונה: 21:16, 05.05.21