מרדף של עשרות קילומטרים בעמק: המשטרה עצרה היום (שבת) גבר בן 37 משיבלי לאחר מרדף של יותר מ-30 ק"מ בכבישים ובשטחים בסביבות העיר עפולה והר תבור. העצור הוא אדם המוכר למשטרה, שאף היה בעבר במאסר ויש לו לא פחות מ-41 הרשעות תעבורה. ל-ynet נודע כי הוא נהג לאחר שרישיונו נשלל והיה לפי החשד שיכור. ברכב התגלה לאחר מכן בקבוק ויסקי.
השוטרים הבחינו בחשוד נוהג בפראות ועוקף כלי רכב על השוליים ליד עפולה. משסימנו לו לעצור, הוא החל להימלט לכיוון צפון תוך שהשוטרים בעקבותיו. הוא עבר צמתים באדום, עקף כלי רכב בצורה מסוכנת, בשלב מסוים ירד לשטח ואחר כך חזר לכבישים מרכזיים.
2 צפייה בגלריה
תיעוד מתוך הרכב
תיעוד מתוך הרכב
בקבוק אלכוהול ברכב
המשטרה הקימה מחסומים ביישובי הסביבה ובמהלך המרדף החשוד התגרה בשוטרים וסימן לעברם אצבע משולשת. הוא נעצר לבסוף לאחר ירי לעבר גלגלי הרכב שלו, בכניסה לאכסאל.
2 צפייה בגלריה
שוטרים יורים על רכב שבורח מאזור איכסאל
שוטרים יורים על רכב שבורח מאזור איכסאל
אחד השוטרים פותח באש
בהודעת המשטרה בעקבות הירי נאמר: "משטרת ישראל לא תרפה ולא תאפשר לעבריינים להימלט משוטרים אשר מורים להם לעצור, ותפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עימם".
מוקדם יותר היום, במחסום הממוקם על כביש 6 סמוך לבאקה אל-גרבייה, נהג רכב פרטי שהגיע לשרוול עמדת הבדיקה איבד שליטה על הרכב ופגע בעגלת חץ ובשתי ניידות משטרה שהיו במקום.
שני שוטרים והנהג הפוגע נפצעו באורח קל בתאונה. כולם פונו על ידי צוות מד"א לטיפול במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה. חוקרי תאונות דרכים של משטרת ישראל הגיעו לזירה והחלו בחקירה ובאיסוף ממצאים.