שוטרים בדרום פלורידה היו משוכנעים שהם מגיעים לחנות שבה מתבצע שוד מזוין, אחרי שקיבלו דיווח על שני גברים שהסתערו על המקום עם רובים ודרשו מהעובדים להכניס כסף מזומן לתיק. כשהשוטרים הגיעו לחנות הם גילו שבמקום מצלמים קליפ, באישור הבעלים.
אמנדה קונוול, דוברת המשטרה בעיר פמברוק פיינס, אמרה שכלי הנשק היו מזויפים וה"שודדים" היו שחקנים שהשתתפו בקליפ. העיתון "מיאמי הראלד" דיווח שהצילומים התקיימו בשלישי בבוקר בחנות לבגדי גברים בקניון בפמברוק פיינס, בזמן ששאר החנויות היו סגורות. מנהל החנות אמר שהצילומים היו אמורים להימשך פחות משעה, אך עדי ראייה מבוהלים לא ידעו שמדובר בצילומים והזעיקו את המשטרה.
גורמים בפמברוק פיינס אמרו שהרשויות בעיר לא נתנו אישור לצילומים, וגם בהנהלת הקניון לא ידעו דבר. מנהלת הקניון, אנט אלברז, הודתה למשטרה "על התגובה המהירה ועל הסיוע לפתור בזריזות את המצב המצער הזה". היא אמרה שהנהלת הקניון מאוכזבת מאוד ממי שלא פעלו בהתאם לנהלים וגרמו אי-שקט לקהל.
הגברים שגילמו את תפקיד השודדים בקליפ לא יעמדו לדין, מכיוון שקיבלו אישור להיות בחנות ולא איימו עם כלי הנשק (המזויפים) על עוברי אורח. בעדכון על "השוד המזוין" בחנות הבגדים המשטרה מסרה שהיא גילתה שמדובר בצילומי קליפ "עם כלי נשק מזויפים", ושניתן להיכנס לקניון ללא חשש.