המשטרה חוקרת חשד לאונס קבוצתי של נערה בת 13 בסיכון על ידי ארבעה גברים. החקירה החלה בעקבות תלונת הנערה, תושבת אזור השרון. טרם נעצרו חשודים. משפחתה של הנערה סיפרה כי אחרי מסירת העדות, הנערה ברחה מביתה. ואולם, בהמשך היא אותרה בריאה ושלמה.
לפני כחודש התלוננה הנערה בתחנת משטרת חדרה כי נאנסה תוך שימוש בכוח על ידי ארבעה גברים שפגשה במקרה. זאת לאחר שברחה ממוסד בשרון שבו היא חוסה.
בעקבות התלונה נפתחה חקירה, והנערה נלקחה לבדיקות רפואיות שהעלו חשד ולפיו הנערה נאנסה. בגופה של הנערה נמצאו גם סימנים לשימוש בסמים. משפחתה עברה לפני כמה חודשים מהצפון ליישוב באזור השרון.
1 צפייה בגלריה
נערים נוער תקיפה אילוסטרציה תקיפה
נערים נוער תקיפה אילוסטרציה תקיפה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
הנערה ברחה כאמור עם חברה מהמוסד שבו הן שוהות, ועדיין לא ברור אם החברה הייתה עדה למעשים. האונס התרחש ככל הנראה באזור הדרום.
כאמור, אחרי הגשת התלונה, הנערה ברחה מביתה והמשטרה פעלה לאתרה עד שהיא נמצאה בריאה ושלמה. אמה סיפרה לפני כן: "הילדה שלי ברחה, אנחנו מחפשים אותה. אני לא יודעת מה עובר עליה, אנחנו מאוד דואגים לה, היא בסיכון גבוה. המשטרה מטפלת בזה ביסודיות ובעדינות". עוד התברר כי הנערה התלוננה בעבר שהותקפה מינית על ידי כמה נערים.
מהמשטרה נמסר כי "מיד עם קבלת התלונה במשטרה בחשד לעבירות מין שבוצעו בקטינה, נפתחה חקירה המתנהלת בימים אלו. מטבע הדברים לא נפרט על אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי במסגרת החקירה בוצעו מגוון פעולות והמשטרה תמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ולבצע את כל הפעולות הנדרשות במטרה להגיע לחקר האמת".
מהרשות המקומית שבתחומה מתגוררת הנערה נמסר: "המקרה מוכר ומטופל באופן אינטנסיבי על ידי שירותי הרווחה. מפאת צנעת הפרט והעובדה שהאירוע נמצא בחקירת משטרה, אנו מנועים לתת פרטים נוספים".

"הקורבן עלולה להפוך למושא נאצות ברשתות"

יו"ר נעמת חגית פאר אמרה: "משטרת ישראל צריכה לפעול במהירות למיצוי החקירה ובמקביל לגלות אפס סובלנות כלפי מי שחלילה יעז לשפוך את דמה של הקורבן ברשת.
"ניסיון העבר מלמד שבאופן ציני ומעוות - דווקא הקורבן עלולה להפוך במהרה למושא נאצות והסתה ברשתות החברתיות. על הרשויות לעטוף כרגע את הנערה בליווי מקצועי צמוד ועל משטרת ישראל לפעול במהירות ויעילות תוך הגנה על הנערה ופרטיותה".
בהכנת הכתבה השתתפה הדר גיל-עד
פורסם לראשונה: 09:09, 12.02.21