2 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בכביש 60
תאונת דרכים בכביש 60
זירת התאונה בכביש 60
(צילום: מחוז כבאות יו"ש)
אישה כבת 50 נהרגה הבוקר (יום ו') בהתנגשות של רכב ברכב אחר שעמד בשולי הדרך בכביש 60 באזור שבין חלחול ליישוב כרמי צור בגוש עציון. צוותים של מגן דוד אדום שהגיעו לזירת התאונה קבעו את מותה של האישה, ופינו לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בירושלים עוד חמישה פצועים, בהם אישה במצב קשה, שלושה במצב בינוני ואחד במצב קל.
כעבור כמה שעות נהרג פלסטיני כבן 40 בתאונת דרכים קטלנית בין רכב פרטי למשאית בכביש 505 סמוך לצומת אריאל שבשומרון. צוותים של מד"א וכבאות מחוז יו"ש עסקו בחילוץ הפלסטיני מהמכונית. בתאונה אחרת שאירעה באזור השפלה נהרג רוכב אופניים בן 17.
2 צפייה בגלריה
תאונת דרכים בכביש 60
תאונת דרכים בכביש 60
(צילום: מחוז כבאות יו"ש)
בוחני התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה בגוש עציון, ונבדק חשד שהרכב שנפגע עמד בשולי הדרך עקב תקלה. הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב גוש עציון בשעה 07:33. חובשים ופרמדיקים שהגיעו לזירה קבעו כאמור את מותה של אחת הנפגעים, ובמקביל טיפלו באישה כבת 50 שנחבלה בבטנה, נער בן 17 עם חבלות בגפיים, נערה בת 15 עם חבלה בבטן, גבר כבן 50 עם חבלות בגפיים ונער בן 16 עם חבלה בגבו.
חגי ונגוש וחנן מאיר, פרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, סיפרו: "ראינו שני כלי רכב מעוכים, באחד מהם נלכדה במושב האחורי אישה. היא הייתה מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק. בסיוע רופא וכוחות רפואה של צה"ל ביצענו בדיקות רפואיות, ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה. לאחר טיפול ראשוני פינינו את הפצועים לבית חולים".
לזירה הגיעו גם צוותי כבאות של מחוז יו"ש שעסקו בחילוץ הנפגעים. להב-משנה ברק חסיד, סגן מפקד המשמרת, סיפר: "כשהגענו למקום זיהינו תאונת דרכים קשה בין שני כלי רכב. לאחר הערכת מצב ראשונית עם כוחות הרפואה, הוחלט על תעדוף הוצאת הלכודים.
"זירת החילוץ הייתה מורכבת וקשה עקב אופי התאונה וצורת הפגיעה של כלי הרכב אחד בשני. לאחר פעולות חילוץ מאומצות הוצאו הלכודים על ידי לוחמי האש באמצעות שימוש בכלים הידראוליים והועברו לטיפול גורמי הרפואה".
רב-סמל יהונדב ליפשיץ ממערך הכיבוי הוסיף: "אנחנו נמצאים יום לאחר ירידת שלגים באזור. הכבישים רטובים ומחליקים בעקבות הפשרת השלגים. אני מבקש מציבור הנהגים לנסוע במשנה זהירות".
במקביל, בבית החולים אסף הרופא בצריפין נקבע מותו של רוכב אופניים בן 17 מהמושב ישרש בשפלה, שנפצע אמש קשה מפגיעת רכב בכביש 40 סמוך למחלף רמלה. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה.