הפשיעה בדרום: משטרת באר שבע עצרה היום (ב') תושב תל שבע כבן 30 החשוד שאיים בליל שבת בנשק על גבר שהעיר לו על נהיגתו הפרועה בצומת הרחובות יהודה הלוי ושאול המלך בעיר.
מהמשטרה נמסר: "במהלך החקירה נודעה זהותו של ושוטרי היחידה ללחימה בפשיעה בתחנת באר שבע, שוטרים מיחידות האופנועים של יס"מ נגב, יחידת יואב, ושוטרי כוח המשימה למאבק בבריונות והאלימות, ביצעו פעילות בתל שבע. במהלכה אותר החשוד. בחיפוש ברכבו נתפסו חומרים חשודים כסמים מסוכנים מסוגים שונים וכן תחמושת קליעית. הוא נעצר ונלקח לחקירה".
אשתו של המתלונן, בחודש התשיעי להריונה, סיפרה בפוסט בקבוצת הפייסבוק "באר שבע ביחד" על שהתרחש. לדבריה היא טיילה במקום עם בעלה ושתי בנות דוד שלה. "עוברים במעבר חצייה כשלעברנו נוסע במהירות מטורפת רכב של חבר'ה מהפזורה ואפשר לומר שהוא כמעט דרס אותנו", כתבה. "בעלי מבקש מהחבר להאט והוא פותח את החלון ואומר לו, אני מצטטת, 'חכה חכה, אני עכשיו מפרסס ודורס אותך'. אנחנו מבקשים מרכב אקראי טלפון להתקשר למשטרה והתגובה שלו היא: 'לא, אני מפחד שהם יעשו לי משו', ועוזב את המקום".
1 צפייה בגלריה
פוסט פייסבוק איים בנשק על גבר שהעיר לו בכביש בבאר שבע
פוסט פייסבוק איים בנשק על גבר שהעיר לו בכביש בבאר שבע
הפוסט שפרסמה האישה בפייסבוק


בינתיים השלים הנהג את סיבוב הפרסה, התקרב למשפחה ואמר לבעל: "עכשיו אני הורג אותך, אני יורה לך כדור בראש".
בהמשך הפוסט כתבה: "אני רועדת כולי, מתקדמת לחפש עזרה, מבקשת מחבורת ילדים טלפון ומתחננת שיעזרו לי כדי שאוכל להתקשר למשטרה. הילדים כמובן לא נותנים לי בטענה שהם מכירים אותו. בינתיים אני רואה את בעלי מתעמת עם הבחור שמוציא שקית עם נשק. ביד אחת הוא מחזיק את הנשק וביד השנייה כדורים, זורק אותם לעברו ואומר: 'אני בעל הבית פה, אני לא מפחד ממך ולא מהמשטרה. אני עכשיו יורה בך, אל תעצבן אותי'".
בפוסט הוסיפה האישה: "זה פשוט חוסר אונים מוחלט. אין עלינו טלפון כי שבת. אף אחד מהעוברים והשבים לא מוכן לעזור בטענה שהם מפחדים או סתם ככה עומדים מהצד, ואני רצה לבית שלי רועדת על מנת להתקשר למשטרה ולבקש עזרה. אני מתביישת באזרחים שהיו עדים לאירוע הזה וראו את המצוקה ואף אחד לא חשב לעזור לנו. אני מתביישת באוזלת היד ובפחד שתושבי הדרום נמצאים בהם עד כדי כך שהם לא מוכנים לעזור למרות המצוקה.
"די עם המצב הזה. זה לא גניבת טלפון או רכב, זה איום ברצח. בנאדם שמחזיק נשק ומאיים לרצוח אותך. הלוואי שנוכל לחיות כאן קצת יותר בנחת. שמרו על עצמכם ובבקשה תעזרו לאחר בסיטואציות כאלה על אף הפחד".