נמר סלימאן, גבר בן 46, נורה למוות אמש (רביעי) במהלך עבודתו במוסך אותו הוא מנהל בכפר ריינה שבגליל. החשודים, רעולי פנים שנמלטו מהמקום, ירו לעבר שני בני אדם.
מצבו של סלימאן הוגדר תחילה אנוש, אז הוא פונה לבית החולים האנגלי בנצרת, שם נקבע מותו. הגבר השני, בן 53, נפצע באורח בינוני ומטופל בבית החולים. הרקע לירי אינו ידוע.
3 צפייה בגלריה
חשד לרצח בכפר ריינה
חשד לרצח בכפר ריינה
זירת הירי בכפר ריינה. המשטרה פרסה מחסומים
3 צפייה בגלריה
נמר סלימאן שנהרג בכפר ריינה
נמר סלימאן שנהרג בכפר ריינה
הנרצח ה-105. בעל מוסך בכפר ריינה
המשטרה פתחה בחקירה. זמן קצר לאחר האירוע נמסר כי "כוחות הוזנקו למקום, אוספים ממצאים וחוקרים את האירוע. במקביל נפרסו מחסומים והחקירה בעיצומה".
תושבי הכפר אמרו כי "הנרצח הוא אדם מוכר. הוא בעל מוסך ותמיד משרת מעולה את האנשים ומכבד את כולם. הגענו למצב שרוצחים אנשים בלי שיגלו מה הרקע לכך".
סלימאן הוא האדם ה-105 שנרצח בחברה הערבית מתחילת השנה. מתחילת חודש דצמבר בלבד נרצחו עשרה. לפני שבועיים בכפר ריינה גם כן אירע רצח כפול. אישה בת 73 ובנה בן ה-39 נרצחו, בן נוסף מהמשפחה נפצע קשה.
בעקבות הרצח אמש עמותת יוזמות אברהם מסרה כי "עכשיו כבר אין ספק - שנת 2020 היא השנה שבה האלימות והפשיעה היכו בחברה הערבית יותר מאי-פעם". לדברי העמותה, "האזרחים הערבים משלמים בחייהם על חוסר היציבות במערכת הפוליטית. למעלה מחודש עבר מאז ראש הממשלה הצהיר בוועדה למיגור האלימות בכנסת כי יביא תוך שבועיים את התוכנית הממשלתית למיגור הפשיעה בחברה הערבית להחלטת ממשלה - אבל שום דבר לא קורה. חיי אדם חייבים לבוא לפני פוליטיקה".
פורסם לראשונה: 21:22, 16.12.20