1 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים באור יהודה
זירת תאונת הדרכים באור יהודה
זירת התאונה באור יהודה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
אייל קריבושי, בן 23 מגבעתיים, נאשם היום (ראשון) בהמתה בקלות דעת ונהיגה בשכרות, לאחר שדרס למוות עם קטנוע אישה בת 65 באור יהודה לפני כארבעה חודשים כשהוא תחת השפעת סמים.
התאונה אירעה ב-20.10.20 בערב, כשקריבושי רכב על קטנוע באור יהודה. לפי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוא נהג תחת השפעת סמים מסוג קוקאין וקנביס. הוא הגיע לצומת הרחובות קזז וההגנה ועצר באור אדום. נטען כי בזמן שהוא ממתין בצומת המרומזר, הוא הוציא את הנייד שלו והביט כשהוא מרכין ראשו כלפי מטה.
כשהתחלף האור, הוא נכנס לצומת כשהוא אוחז ביד אחת בנייד ומסתכל כלפי מטה. הוא פגע בהולכת הרגל שעמדה לסיים לחצות את מעבר החצייה. היא נפצעה אנושות וצוות מד"א ביצע בה פעולות החייאה ופינה אותה לבית החולים שיבא כשהיא מורדמת ומונשמת. באותו יום היא נפטרה בבית החולים.
הפרקליטות טוענת כי נהג בקלות ראש וחוסר תשומת לב, נהג תחת השפעת סמים, במהירות מופרזת (64 קמ"ש), ושלא הביט למעבר החצייה אלה לסלולרי, לא האט ולא בלם בזמן.
החובשים יענקי רוזנפלד, דניאל גיאת ותומר בן ציון סיפרו לאחר התאונה: "כשהגענו למקום ראינו אישה שוכבת על הכביש כשהיא ללא דופק, ללא נשימה וסובלת מחבלת ראש קשה. מטרים ספורים מהאישה שכב רוכב האופנוע, כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלה בגבו. הוא פונה לבית החולים במצב בינוני".