פיצוץ עז החריד אתמול את רחוב צה"ל בנס ציונה. זמן קצר לאחר מכן התברר כי מטען שהושלך לעבר הרכב שהיה היעד פגע דווקא במכונית אחרת, מבלי שגרם לנפגעים. הערב (שבת) עצרה משטרת ראשון לציון שני חשודים במעורבות במעשה - אחד מהם הוא שותפו העסקי של הקורבן. השניים סיימו זה עתה לרצות מעצר בית בגין עבירה אחרת נגד איש העסקים.
על-פי המודיעין המשטרתי, הקורבן ואחד החשודים היו עד לאחרונה שותפים בעסק גדול של ירקות. בין השניים התגלע סכסוך עסקי. בתחילת השבוע הגיחו אלמונים סמוך לביתו של הקורבן, וירו צרור יריות לעבר הבית. גם במקרה זה לא היו נפגעים בנפש - אך ברור מי היה היעד.
זמן קצר לאחר מכן עצרה המשטרה את השותף לשעבר ואדם נוסף. לאחר שהשניים הכחישו את מעורבותם במעשה, הם נשלחו למעצר בית של חמישה ימים שהסתיים שלשום.
2 צפייה בגלריה
פיצוץ בנס ציונה
פיצוץ בנס ציונה
ההרס בזירה
2 צפייה בגלריה
עו"ד ירון פורר
עו"ד ירון פורר
עו"ד ירון פורר
(צילום: נדב אבס )
אתמול, סמוך ל-22:00, נשמע קול נפץ עז באותו רחוב. כוחות גדולים של משטרה וכיבוי אש הגיעו למקום והחלו בפעולות כיבוי הרכב שעלה באש. סמוך אליו חנה רכבו של הקורבן וההערכה במשטרה הייתה כי ככל הנראה מדובר בטעות בזיהוי.
אחרי כיבוי השריפה, קבעו חבלני המשטרה כי הרכב נשרף כתוצאה מזריקת רימון או מפיצוץ מטען חבלה. זמן קצר לאחר מכן עצרו בלשי המשטרה את השניים, שמיוצגים על-ידי עו"ד ירון פורר. הם מכחישים את החשדות נגדם, בית משפט השלום בראשון לציון שלח אותם שוב למעצר בית.
עו"ד פורר מסר בשם אחד העצורים: "מרשי, איש עסקים מוכר ומכובד, מכחיש מכל וכל את המיוחס לו. יש בין הצדדים סכסוך עסקי, אך הוא מתברר ויתברר בין כותלי בית המשפט. המתלונן מסוכסך עם אנשים רבים ולא יעלה על הדעת שבכל פעם שקורה משהו עם המתלונן יעצרו את מרשי ויפגעו בשמו הטוב".