1 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
רוכב אופנוע בן 26 נהרג הבוקר (יום ד') בהתנגשות עם רכב פרטי בכביש 57 סמוך לצומת בית ליד בשרון. צעירה בת 22, שישבה רכובה מאחור על האופנוע, נפצעה קשה. נהגת הרכב הפרטי, בת 57, נפצעה באורח קל.
כתוצאה מההתנגשות, הרוכב הוטח בעוצמה והאופנוע עלה באש. בוחני תאונות הדרכים של מרחב שרון במשטרה חוקרים את נסיבות התאונה שעדיין אינן ברורות.
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב שרון בשעה 08:44. חובשים ופרמדיקים קבע את מותו של הרוכב, ופינו את הצעירה שהייתה בהכרה וסבלה מחבלות בפלג גופה העליון לבית החולים מאיר בכפר סבא. נהגת הרכב הפרטי פונתה לבית החולים לניאדו בנתניה.
יובל טורץ וסהר אברג'יל, הפרמדיקים של מד"א שטיפלו בנפגעים, סיפרו: "הרוכב שכב מחוסר הכרה על הכביש סמוך לאופנוע שעלה באש. הרוכבת השנייה שהייתה בהכרה שכבה על הכביש. מצבו של הרוכב היה קריטי, הוא היה ללא סימני חיים ונאלמנו לקבוע את מותו.
"הרוכבת השנייה שנפגעה בפלג גופה העליון טופלה בשטח ופונתה במצב קשה. נהגת הרכב הפרטי שנפצעה קל טופלה גם כן במקום ופונתה באמבולנס".
בעקבות התאונה חסמה המשטרה לכמה שעות את הכביש לכיוון נתניה, שממילא עמוס מדי יום בכל בוקר. בשל כך הורגשו באזור עומסי תנועה כבדים.