מוחמד עדס, נער בן 15, נרצח ביריות, וחברו מוסטפא חאמד, בן 15 גם הוא, נפצע באורח קשה מאוד הערב (ג') מירי בג'לג'וליה. המשטרה הוזעקה למקום ופתחה בחקירה. צוותי מד"א הגיעו למקום מיד עם קבלת הקריאה, ופינו את הפצועים לבית החולים מאיר בכפר סבא - שם נקבע מותו של עדס.
עדס וחאמד נורו כ-100 מטר מתחנת המשטרה, כאשר שוטרים נכחו בה. לפי החשד, הירי אירע כנקמה על אירוע דומה בעבר. שביתה הוכרזה מחר בג'לג'וליה במחאה על האלימות הגואה.
4 צפייה בגלריה
מוחמד עדס
מוחמד עדס
מוחמד עדס, הנרצח
4 צפייה בגלריה
 מוסטפא חאמד
 מוסטפא חאמד
מוסטפא חאמד, מצבו קשה מאוד
מבית החולים נמסר: "בן 15 הגיע ללא דופק ונשימה, עבר מאמצי החייאה ללא הועיל. בן 15 נוסף סובל מפציעות ירי מרובות, מצבו יציב כרגע, מטופל בחדר טראומה". בהמשך מסרו במרכז הרפואי כי הוא "מורדם ומונשם ונמצא בחדר ניתוח. מצבו קשה מאוד".
ד"ר אליעז מילר, סגן מנהל בית החולים, מסר: "אל המרכז הרפואי מאיר הגיעו נער וילד מג'לג'וליה, שניהם עם פציעות ירי מרובות בחזה ובכל חלקי הגוף. אחד מהם הגיע במצב אנוש ולאחר מאמצי החייאה מת בחדר המיון. השני הובהל לבדיקות הדמיה ומשם לחדר ניתוח. הצוותים נלחמים על חייו".

חובש בכיר במד"א, עאטף סאלם, סיפר: "כשהגענו למקום הייתה המולה גדולה. שני הפצועים שכבו על הכביש כשהם סובלים מפצעי ירי. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ופעולות החייאה בצעיר שהיה ללא דופק וללא נשימה. הכנסנו אותם במהירות לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים תוך המשך פעולות מצילות חיים".
4 צפייה בגלריה
זירת הירי
זירת הירי
זירת הירי בג'לג'וליה, הערב

ביום שישי האחרון התקיימה בכניסה לאום אל פחם הפגנת ענק, הגדולה ביותר מאז פרוץ המחאה על האלימות בעיר. היה זה השבוע השמיני ברציפות שבו הפגינו תושבי העיר נגד הפשיעה.
לעומת השבועות האחרונים, המחאה האחרונה הסתיימה ללא עימותים עם המשטרה. התושבים העידו כי מאז ההפגנה הראשונה ב-22 בינואר, שזמן קצר אחריה נרצח מוחמד נאסר אגבריה, לא התרחשו כלל תקריות ירי בעיר - ורמת הפשיעה צנחה ביותר מ-95%.