1 צפייה בגלריה
האחים שמעון וימין בוזגלו שנפטרו מקורונה
האחים שמעון וימין בוזגלו שנפטרו מקורונה
האחים שמעון וימין בוזגלו
שני אחים שנדבקו בנגיף הקורונה נפטרו היום (שבת) בהפרש של שעה בבית החולים אסותא באשדוד. השניים - שמעון בוזגלו (בן 85 מגן יבנה) ואחיו ימין בוזגלו (בן 82 מאשדוד) - אושפזו בחדרים סמוכים במחלקת הקורונה בבית החולים.
במשפחתם העריכו כי שמעון - אב לעשרה ילדים - נדבק ככל הנראה מהמטפלת שלו שהגיעה לביתו. ימין - אב לחמישה ילדים - נדבק כנראה בבית הכנסת שאליו נהג ללכת. לדברי בני המשפחה, שמעון היה הראשון מביניהם שאושפז, לפני כשבועיים. "בהמשך התברר כי גם אחיו ימין נדבק וגם הוא אושפז באסותא", סיפר אשר ארביב, האחיין של השניים.
בצהריים חלה החמרה משמעותית במצבו של שמעון, והדבר נודע לימין. "הוא לקח את זה קשה מאוד", אמר האחיין. לדבריו, למרות ניסיונות הצוותים הרפואיים להרגיעו, ימין נפטר ושעה אחריו הלך לעולמו האח שמעון. "הם היו האחים הגדולים במשפחה, כולם עדיין מתקשים לקבל את הבשורה הקשה. זה עצוב מאוד".

"הם לא היו סיעודיים באופן מוחלט", הוסיף האחיין. "רוב הזמן הם תפקדו יחסית באופן מלא. אשתו של שמעון נדבקה גם כן אבל החלימה. הם היו אחים מאוד קשורים בכל שנות חייהם והחלטנו במשפחה לקבור אותם זה לצד זה בבית העלמין של גן יבנה".
מאסותא אשדוד נמסר: "לצערנו, במהלך השבת נפטרו שני אחים במחלקת קורונה. מדובר על מטופלים בעשור התשיעי לחייהם, בעלי מחלות רקע קודמות שאושפזו במחלקה. בית החולים מבקש להשתתף בצער המשפחות".
מכניסת השבת ועד שעת פרסום הכתבה נוספו לפי נתוני הקורונה של משרד הבריאות עוד 49 בני אדם שנפטרו. מפרוץ המגפה נפטרו 2,190 איש. ירידה נרשמה במספר החולים קשה (690 כעת) ובמספר המונשמים, 239.