ברקע האפשרות שממשלה חדשה תושבע כבר בימים הקרובים, נראה כי יש כאלה שכבר אינם יכולים לחכות לתום כהונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. עו"ד עדי דובסון, תושבת תל אביב, פנתה לעירייה בבקשה יוצאת דופן: מלאו את הבריכה בכיכר רבין בעיר, כדי שתושבים יוכלו לקפוץ ולחגוג את האירוע.
מסתבר כי המזרקה בכיכר, שהפכה כבר לסמל ורבים חגגו בה אירועים היסטוריים, ריקה בימים אלו בשל עבודות תשתית של הרכבת הקלה. "אני מניחה שכמו כל דבר, אפשר למצוא פתרון, וגם כתבתי במכתב שאם יש בעיה עם הבריכה בכיכר רבין, יש הרבה מזרקות אחרות שאפשר לקפוץ אליהן ואפשר להפנות לשם את התושבים. אני הצעתי את הבריכה בכיכר הבימה", אמרה היום דובסון לאולפן ynet.
2 צפייה בגלריה
מסיבה בכיכר לאחר הזכיה
מסיבה בכיכר לאחר הזכיה
מסיבה בכיכר לאחר הניצחון באירוויזיון
(צילום: מוטי קמחי)
2 צפייה בגלריה
עו"ד דבי דובסון בריאיון אולפן
עו"ד דבי דובסון בריאיון אולפן
עדי דובסון
(צילום: משה מזרחי)
לדבריה, "זו בריכה שהיא סמל, בכל פעם שיש אירוע משמעותי תושבי העיר רצים וקופצים. אני קפצתי כשנטע ברזילי זכתה באירוויזיון, אז אני חושבת שיש צורך אמיתי של התושבים לחגוג. יש קבוצת פייסבוק שמונה לדעתי עשרות אלפי חברים בשם 'קופצים למזרקה בכיכר רבין ביום שנתניהו עוזב'. אני רואה את זה כצורך אמיתי ואני חושבת שהמכתב הזה ששלחתי אמנם מטעמי האישי צבר כזאת תאוצה, כי באמת אנשים אומרים לעצמם 'מה יהיה אם לא תהיה בריכה לקפוץ אליה, אנחנו רוצים לצאת לחגוג את האירוע הזה, או לפחות לציין אותו'".
לדבריה, כמעט 74% מתושבי העיר הצביעו לאחת ממפלגות שאמורות להרכיב את הממשלה המיועדת: "לא מדובר פה בעניין של ימין או שמאל, באמת מדובר כאן בנתח ענק של תושבי העיר, זה נוגע לכולנו". עם זאת הודתה כי גם כשהבריכה מלאה, לא מדובר במים נקיים במיוחד: "זה מחריד. הם מסריחים נורא, זו האמת. אבל אני מוכנה לשאת את הסירחון הזה עליי, אחר כך אני מתקלחת".