1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: sutterstock)
קרלוס ממן, תושב נתניה בן 57, נאשם כי פרץ ביום רביעי שעבר לבית בעת שדייריו ישנים. בעל הבית התעורר והצליח לאחר מרדף להוריד נעל אחת מרגלו. הנאשם נתפס מספר דקות לאחר מכן עם הנעל החסרה. בחקירתו טען כי בעל הבית גנב את נעלו.
היום (ראשון) הוגש נגד ממן כתב אישום לבית משפט השלום בפתח תקווה על התפרצות למקום מגורים, והפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.
על פי כתב האישום, ביום רביעי שעבר בחצות הליל בעת שבעלי הדירה ושני ילדיהם הקטנים ישנו, פרץ ממן לווילה שלהם בנתניה. בעודו עומד בסלון הבית התעורר בעל הבית למשמע רעשים והבחין בממן, שנמלט מיד מהמקום. בעל הבית לא איבד את עשתונותיו ורדף אחריו ובעוד ממן קופץ מעל גדר, הצליח בעל הבית לתפוס את אחת הנעליים שלו והיא נותרה בידו, ואילו הפורץ הצליח להימלט.
למקום הוזעקה המשטרה אשר החלה לגבות עדות מבעל הבית ובאמצע העדות הוא הבחין בחשוד מסתתר מאחורי פח אשפה. השוטרים עצרו את ממן וגילו נעל תואמת לנעל שהמתלונן תפס.
בבדיקת עברו של ממן התברר כי יש לו 21 הרשעות בעבירות רכוש, הוא ריצה מאסר בפועל ותלוי נגדו מאסר בפועל. בחקירתו הוא הכחיש את המיוחס לו וטען כי המתלונן גנב לו את הנעל.