במקביל להפגנות המוניות בירושלים ובקיסריה, הפגינו הערב (שבת) כ-20 מוחים בשכונת שפירא שבדרום תל אביב. בשלב מסוים, כך לפי סרטון שפורסם, הם הותקפו על-ידי צעירים שהגיעו למקום. תיעוד האירוע - בפתח הכתבה.
2 צפייה בגלריה
תקיפה של מפגינים בתל אביב
תקיפה של מפגינים בתל אביב
מתוך התיעוד
נדב, אחד המפגינים שנכח במקום יחד עם משפחות אחרות מהשכונה - על ילדיהן - סיפר ל-ynet: "הפגנו בשכונת שפירא ואז הגיעו שני חבר'ה על קטנועים. הם צפרו, קיללו אותנו וצעקו 'ביבי המלך' ו-'שמאלנים זונות'. אחר כך הם עלו עם הקטנועים על המדרכה. היו שם ילדים - וכל ההורים קפצו".
הוא הוסיף: "אחד המפגינים צילם את המספר על לוחית הרישוי של אחד הקטנועים. הם הכו אותו בקסדות ובאגרופים".
המפגין שהותקף סיפר ל-ynet: "חטפתי יחסית מעט, אבל חטפתי ראשון. הם פשוט תקפו וברחו. אני מקווה שהמשטרה תגיע אליהם".
2 צפייה בגלריה
תקיפה של מפגינים בתל אביב
תקיפה של מפגינים בתל אביב
מפגינים בדרום תל אביב
ב"דגלים השחורים" הגיבו על התקיפה בדרום תל אביב: "אחרי שבוע של הסתה קשה - מגיעה גם האלימות. נתניהו רוצה את דמם של המפגינים. הוא והמסיתים זוהר ואוחנה אחראים על כל טיפת דם של המפגינים. הגיע הזמן להעיף את נתניהו מתפקיד ראש הממשלה לפני שירצחו אנשים בגללו".
בינתיים, גם הערב, כמדי מוצאי שבת ובצל הסגר הכללי - מפגינים אלפים בכיכר פריז שבירושלים וסמוך לבית נתניהו בקיסריה - שם צועקים המוחים, בין היתר: "הון, שלטון, עולם תחתון" ו-"ביבי, תתפטר".
מוקדם יותר נסעה שיירת מכוניות ארוכה סמוך לבית נתניהו בקיסריה והפגנות מתקיימות בעוד מקומות בארץ, בין היתר בתל אביב, בפינת הרחובות בלפור ורוטשילד וכן במוקדים נוספים.
פורסם לראשונה: 20:22, 26.09.20