2 צפייה בגלריה
רותם עזריה
רותם עזריה
רותם עזריה
(צילום: דוברות המשטרה )
כתב אישום חמור המגולל מסכת של תקיפות מיניות נגד שני ילדים - כיום בני 8 ו-10 - מצד רותם עזריה, בן 25 מבאר שבע, הוגש הבוקר (יום חמישי) לבית המשפט המחוזי בחיפה. מפאת חומרת המעשים והקשר בין הילדים לנאשם - נאסרו לפרסום פרטי האישום. עזריה הודה בחקירתו בעבירות המיוחסות לו.
תחילת הפרשה לפני כמה שבועות, אז נעצר עזריה בדרום בחשד לביצוע עבירות מין בילד בן שמונה. הצעיר טיפל בילד שהתגורר בסמוך לביתו, והואשם בהמשך בביצוע עבירות מין בו ובהחזקת חומרי תועבה. מדובר בצעיר העוסק בהתנדבות בעבודה בגני ילדים, וכבר בשלב הראשוני עלה חשד כי לא היה מדובר במקרה יחיד.
בהמשך התלוננו נגד עזריה הורים מאזור נהריה. לדבריהם הוא פגע לפני כארבע שנים בשני ילדיהם, שהיו אז כבני ארבע ושש, ועזריה נהג לבקר לעתים מזדמנות בביתם. בעקבות החקירה התיר בית המשפט לפרסם את פרטי החשוד כולל תמונתו בהקשר של החשדות הנוספים.
לפי כתב האישום שהגישה עו"ד נגוא סולימאן מפרקליטות מחוז חיפה, "בעקבות חקירה של אחת מתחנות המשטרה בצפון, במהלך השנים 2015 ועד 2019, במועדים שאינם ידועים במדויק למאשימה, בזמן שהנאשם שהה בקרבת הקטינים, ולעתים בעת ששהה עמם לבדו, הוא עשה בהם מעשים מיניים חמורים".
2 צפייה בגלריה
רותם עזריה
רותם עזריה
תמונת הפרופיל בפייסבוק של עזריה, שהביע מחאה על הענישה הקלה במקרים של התעללויות בפעוטונים וגני ילדים
באישום תואר גם כי בעת ביצוע העבירות, "נתן הנאשם לעתים לקטינים את הטלפון הנייד שלו על-מנת שישחקו בו וכן הבטיח ונתן להם סכומי כסף קטנים - 5 או 20 שקלים". הפרקליטות ביקשה להורות על מעצרו עד תום ההליכים.
סנגורו של רותם עזריה, עו"ד מוטי לוי, אמר בתגובה: "כתב האישום הוגש היום. אחרי לימוד של החומר נוכל להתייחס לאשמות".