1 צפייה בגלריה
תורים במתחם בדיקות קורונה בפתח תקווה
תורים במתחם בדיקות קורונה בפתח תקווה
מתחם בדיקות קורונה בפתח תקווה
(צילום: נדב אבס)
199 ישראלים אובחנו היום (ה') מחצות כחיוביים לקורונה. בסך הכול פוענחו עד כה כ-45 אלף בדיקות ושיעור החיוביים עומד על 0.4%.
בבתי החולים ברחבי הארץ מאושפזים 52 חולי קורונה, 27 מהם במצב קשה. מדובר בירידה קלה לעומת המספר הבוקר, שעמד על 29. מבין החולים שמצבם קשה – 17 מחוברים למכונות הנשמה.
במקביל לעלייה בתחלואה, חלה עלייה גם במספר המתחסנים נגד קורונה. היום התחסנו עוד 11,968 ישראלים – רובם בני 12 עד 15 במנת החיסון הראשונה ועוד 1,974 במנה השנייה של החיסון. בעשרת הימים האחרונים קיבלו 110,690 ישראלים את מנת החיסון הראשונה.
נכון לשעות הבוקר תל אביב היא העיר שבה הכי הרבה חולים פעילים – 237. אחריה נמצאות כפר סבא עם 173 חולים פעילים, הרצליה 108, מודיעין מכבים רעות עם 99, בנימינה גבעת עדה עם 98, פתח תקווה עם 95, כוכב יאיר עם 88, נתניה עם 61, ראשון לציון עם 58, רמלה עם 54, פרדס חנה כרכור עם 47, רחובות עם 46, מעלה אדומים עם 44, רמת השרון עם 38, רמת גן עם 38 וירושלים עם 36.
מנגד, יש כמה יישובים שבהם אין אף חולה. מדובר בין היתר בצפת, ג'וליס, חורפיש, קריית ארבע, עומר, גן יבנה, סכנין, עתלית, קריית ים, רמת ישי, מגדל העמק, יקנעם עילית, טירה, טבריה, הר אדר, קריית עקרון, אבו גוש, קריית מלאכי, דיר אל אסד, טמרה, קריית יערים, ראש פינה, בני עי"ש, אלעד, אלקנה, דאלית אל כרמל, ירוחם, חורה, נצרת, רהט, מודיעין עילית, קריית מוצקין, ביתר עילית, בית דגן, קצרין, קיסריה, יפיע, עראבה, בית שאן, לקיה, גבעת זאב, ג'לג'וליה, אריאל, טירת כרמל, ומעלות תרשיחא.
בתוך כך, בעיריית תל אביב-יפו עדכנו כי כמה עשרות תלמידים בחטיבת הביניים של בית הספר לאמנויות נמצאו כחיוביים לקורונה, וככל הנראה נדבקו במסיבת סיום שנערכה בחלל סגור עוד לפני ההנחיה של משרד הבריאות. לפי העירייה, כלל ההורים והתלמידים קיבלו הנחיות כיצד לנהוג, והצוות החינוכי קיים שיחות תמיכה ועידוד עם התלמידות והתלמידים.