1 צפייה בגלריה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
אלעד גלעד חסין, עבריין מין בן 25 מבית שמש שהיה מצוי תחת פיקוח בעקבות עבירות מין שביצע בקטינים בעבר, נאשם שוב בשורת עבירות מין נוספות שביצע בשש נערות ובנער, בני 17-12 בוואטסאפ ובאינסטגרם. לפי כתב האישום, הוא השתמש בזהויות בדויות, וביקש בין השאר מהקורבנות לשלוח לו תמונות עירום.
החקירה בתיק החלה בעקבות תלונות שהגיעו למוקד 105, ולפי כתב האישום שהגישה היום (ראשון) מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, בשנה האחרונה פנה חסין לקטינים כשהוא מציג עצמו בשמות "לאה", "שרה" ו"חני", לעיתים כנערה בת 17 ולעיתים כצעירה בשנות ה-20 לחייה. לצורך ההתחזות, השתמש חסין בתמונות מחשבון אינסטגרם שמצא.
בפרקליטות מסרו כי חסין ניהל שיחות מיניות עם הקטינים וביקש מהם לשלוח תמונות עירום, בהן גם עם חיתול לגופם, כדי לספק את צרכיו. בנוסף, בכתב האישום מיוחס לחסין כי באחד המקרים שבהם התחזה לנערה הוא גרם לנערה אחרת לבצע בעצמה מעשה אינוס.
כתב האישום כלל שורה של עבירות נוספות, בהן פגיעה בפרטיות, הצגת מידע כוזב, גרם מעשה אינוס בהסכמה שהושגה במרמה, מעשה מגונה בהסכמה שהושגה במרמה, שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, הטרדה באמצעות מתקן בזק, הפרת צו פיקוח, קבלת דבר במרמה והטרדה מינית.
על פי תנאי הפיקוח שהוטלו עליו, נאסר עליו ליצור קשר עם קטינים. עם הגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות לעצור את חסין עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בפרקליטות ציינו את חומרת המעשים אשר רובם המוחלט התבצע באמצעות האינטרנט, כאשר לא הייתה בין הנאשם לבין הקטינים היכרות מוקדמת.