1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
התחזה לפסיכולוג, תקף מינית, ונעצר. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
צעירה בשנות ה-20 המאוחרות לחייה התלוננה כי מטפל כבן 50 שהציג את עצמו כפסיכולוג, ושממנו היא קיבלה שירותי ייעוץ, ביצע בה עבירות מין במשך כשנה. המטפל המתחזה אף גבה ממנה תשלום עבור הפגישות בקליניקה.
אתמול הוא נעצר בידי שוטרי תחנת יפו, והיום מעצרו הוארך בשישה ימים בהתאם להחלטת בית משפט השלום בתל אביב. בינתיים, הוא לא משתף פעולה עם חוקריו.
בהודעת המשטרה נמסר: "המשטרה עצרה אתמול בתום חקירה סמויה את החשוד, תושב המרכז בשנות ה- 50 לחייו, בחשד שביצע עבירות מין חמורות באישה שהגיע 'לטיפול' במשרדו ביפו, לאחר שהציג עצמו בתור פסיכולוג ו'מטפל רגשי'. בחיפוש ב'קליניקה' שלו נתפסו מסמכים, ובהתאם לבחינת ממצאי החקירה עד כה, קבע בית המשפט את הארכת מעצרו עד תאריך 20 בדצמבר".

הצעירה הגישה את התלונה לפני מספר ימים. מאז, היחידה החוקרת החלה בחקירה סמויה ובמהלכה התברר כי "הפסיכולוג" הוא מתחזה שלא מחזיק בדיפלומה מתאימה.
בעדותה סיפרה הצעירה כי פנתה אל החשוד שהציג עצמו כפסיכולוג בעקבות בעיה שהייתה לה. החשוד הבטיח לה שיוכל "להוציא אותה מהמשבר" שבו היא נמצאת, אלא שלאורך הזמן התברר כי כוונותיו היו לבצע בה את זממו. הוא פגש בה פעם אחר פעם, ולפי החשד ביצע בה עבירות מין רבות תוך שהוא טוען בפניה כי המעשים נחוצים להוצאתה ממצוקתה.
כאמור, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, חוקרי תחנת יפו עצרו אתמול את החשוד לחקירה בתחנה בעיר. הם ערכו חיפוש ב"קליניקה" שלו והחרימו מחשבים ומסמכים העשויים להיות רלוונטיים לחקירה. אף שנראה כי המעשים לא בוצעו בכוח, במשטרה מייחסים לחשוד עבירות של אונס, מעשי סדום וריבוי של עבירות מין - בשל העובדה שהחשוד ניצל את מצוקתה של הצעירה.