תושב יפיע שבגליל, נדרס לפני כחודש בכוונה והוכה באכזריות - אך המשטרה לא מצליחה להגיע לחשודים שזהותם ידועה לה ומבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחריהם. הקורבן, אב לשלושה ילדים, פונה לבית החולים האנגלית בנצרת הסמוכה ואושפז שם במשך כמה ימים. "כמעט רצחו אותי", סיפר בשיחה עם ynet.
4 צפייה בגלריה
תיעוד של הדריסה
תיעוד של הדריסה
תיעוד הדריסה
"עבר יותר מחודש מבלי שהם נעצרו למרות חומרת המקרה. המשטרה אפילו לא אספה את צילומי האבטחה משם. רק לפני יומיים הגעתי בעצמי לתיעוד מהמקום כדי שהמשטרה תעשה את העבודה. אם זה היה ערבי שדרס יהודי, אני לא חושב שהיו מחכים אפילו יום", אמר הקורבן. "היו עוצרים את הדורסים תוך שעות. אני הותקפתי ונשארתי ברחוב. המשטרה הפקירה אותי".
לדבריו, "הרכב שהשתמשו בו, ככל הנראה לא שייך לתוקפים. ממה שידוע לנו, המשטרה הזמינה רק את בעל הרכב ובמקביל הדורסים משוחררים. עד היום אני מופתע מהתנהגות המשטרה. הם רוצים לעצור אנשים אחרי שירצחו אותי?".
חבר כנסת סאמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת התערב ופנה למשרד לביטחון פנים לברר על המקרה, אך לדברי הקורבן לא חזרו אליו עם תשובה. "זה המשרד שמייצג את משטרת ישראל. בסוף אם ירצחו אותי המשטרה תגיד, 'עשינו את העבודה שלנו' ויגידו דברים כדי להסיר אחריות".
4 צפייה בגלריה
האדם שהוכה בבית החולים
האדם שהוכה בבית החולים
הקורבן בבית החולים
במשטרה הוציאו היום הודעה על המקרה וכתבו כי "מבקשים את עזרת הציבור באיתור שלושת החשודים מוחמד כילאני,עלא זועבי ועודאי זועבי בני 27 ,24 ו-29 בהתאמה, תושבי נצרת, החשודים בדריסה ותקיפה של תושב נצרת, בן 41. בתאריך 03/03/21 בשעה 15:15 התקבלה קריאה במוקד 100 לפיה גבר בן 41 נפצע מדריסה ומפונה לבית החולים האנגלי בנצרת כשהוא סובל מפגיעת ראש".
לפי הודעת המשטרה, "שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום, אספו ממצאים, גבו עדויות ותפסו גם את הרכב שישמש את החשודים בדריסה. חוקרי המשטרה הצליחו לזהות את החשודים שנמלטו מהמקום ומאז מבוצעות פעולות חקירה לאיתורם".
4 צפייה בגלריה
החשודים בדריסה
החשודים בדריסה
החשודים בדריסה
(צילום: דוברות המשטרה)
במשטרה ציינו כי "משטרת ישראל מזהירה כי כל סיוע לחשודים הוא עבירת סיוע לאחר מעשה שהעונש בגינה שלוש שנות מאסר. כל היודע פרטים על החשודים, מקום הימצאותם או כל פרט אחר שיש בו כדי לאפשר למשטרה לאתר את החשודים מתבקש להתקשר למוקד ה- 100 של משטרת ישראל או לתחנת נצרת בטלפון שמספרו: 04-6028444".