"הלכתי עם הבת שלי לגן וראיתי בצד השני של הרחוב כלב רץ ללא רצועה ומחסום, כשבעליו צועק לעברו: 'לא!'. הכלב התנפל על בתי ונשך אותה בפנים". כשהוא נסער, שחזר הערב (רביעי) בשיחה עם ynet דן, אביה של אחת הפעוטות שננשכו הבוקר על-ידי כלב מסוג פיטבול בשכונת בורוכוב שבגבעתיים, את שאירע: "נכנסתי לגן, עברתי את מתחם השומר ואמרתי לו 'בוקר טוב'". בשלב הזה, הוא תיאר, "הכלב רץ, התנפל על הבת שלי ונשך אותה בפנים". תיעוד האירוע - בפתח הכתבה.
בתו, בת שלוש, נזקקה לניתוח ונמצאת בהתאוששות. הפעוטה הנוספת בת השנתיים תישאר בימים הקרובים להשגחה בבית החולים.
2 צפייה בגלריה
כלב נושך ופוצע ילדה בת 3
כלב נושך ופוצע ילדה בת 3
מתוך התיעוד
בעל הכלב, בן 34 שעובד במשרד ממשלתי, חשוד באי-נקיטת אמצעי זהירות בחיה. פרקליטו, עו"ד אבי עמירם, אמר כי מרשו לקח את הכלב מהכלבייה העירונית לפני כשבוע כדי לעשות עמו חסד. "הוא יצא עם הכלב לטיול לפני שהלך לעבודה", הסביר הסנגור. "הוא כבר סיים את הטיול עם הכלב, הגיע הביתה ומיד אחרי שהוריד לכלב את הרצועה ומחסום הפה - הכלב נמלט וקרה מה שקרה".
במשטרה טענו כי הכלב הוחזק ללא רישיון, אולם הסנגור אמר מנגד שמדובר בחוסר הבנה של הליך לקיחת כלב מאומנה. השופטת הורתה על שחרורו של החשוד בתנאים מגבילים וציינה כי מדובר ב"אירוע קשה שבו כלב שמוגדר ככלב תוקפני תקף שתי ילדות קטנות שנזקקו לטיפול רפואי. אחת מהן אף לניתוח".
חובש רפואת חירום במד"א, אברהם צוקר, סיפר כי "כשהגענו לרחוב ראינו את הילדה שננשכה בפנים מוחזקת בידיים של אביה כשהיא בהכרה מלאה וכאובה. הכנסנו אותה לאמבולנס, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימום וחבישות ופינינו אותה במצב יציב לבית החולים".
2 צפייה בגלריה
 עו"ד אבי עמירם
 עו"ד אבי עמירם
עו"ד אבי עמירם
(צילום: ירון ברנר)
ד"ר דוד לשם, מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית לילדים בבית החולים לילדים דנה-דואק באיכילוב שבתל אביב, אמר כי "הצפי הוא שבימים הקרובים הילדות ימשיכו לקבל טיפול אנטיביוטי לווריד במטרה למנוע זיהומים ובנוסף לקבל טיפול מקומי בפצעים. בעתיד נצטרך לטפל בצלקות".