1 צפייה בגלריה
ציפי רפאלי
ציפי רפאלי
ציפי רפאלי
(צילום: יריב כץ )
ציפי רפאלי, אמה והסוכנת האישית של דוגמנית העל בר רפאלי, צפויה לעלות בפני ועדת שחרורים בעוד יומיים. אמה של הדוגמנית, שמרצה עונש מאסר בכלא נווה תרצה, אמורה לרצות 16 חודשי מאסר - אלא אם הוועדה תחליט להעניק לה שחרור מוקדם. במקביל, החנינה שהגישה ציפי רפאלי לנשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין תלויה ועומדת.
רפאלי האם מרצה את עונש המאסר במסגרת עסקת טיעון שאליה הגיעה ביחד עם בתה והפרקליטות. השתיים הואשמו בהעלמת מס על הכנסות של 34 מיליון שקל, והודו בעבירות במסגרת הסדר טיעון, שעל סיכומו פורסם לראשונה ב-ynet וב"ידיעות אחרונות". רפאלי האם אף הגישה בשלב מסוים בקשת חנינה לנשיא המדינה ראובן ריבלין.

על פי הסדר הטיעון, בר רפאלי מרצה תשעה חודשי עבודות שירות בבית נועם שבקריית אונו, מרכז המספק מסגרת חינוכית שיקומית לחניכים מעל גיל 21, בעלי לקויות שכליות ופיזיות. בית נועם פועל זה 34 שנים בעיר, ובו 72 חניכים שהגיעו מכל רחבי הארץ.
התיק הפלילי נגד רפאלי ואמה היה אחד מתיקי החקירה הגדולים של מס הכנסה בשנים האחרונות. על פי כתב האישום שנקבע בהסדר טיעון, ציפי רפאלי הורשעה בהשבת תשובה כוזבת על שאלה שנשאלה על פי הפקודה, שימוש במרמה, ערמה ותחבולה, השמטת הכנסה מדו"ח בכוונה להתחמק ממס או לעזור לאחר להתחמק ממס, וכן בעריכת דו"ח לא נכון ובמסירת ידיעות לא נכונות ללא הצדק סביר. בר רפאלי הודתה במסירת ידיעות לא נכונות ללא הצדק סביר.