3 צפייה בגלריה
אסנת מארק עם בנה לידור מארק
אסנת מארק עם בנה לידור מארק
לידור מארק ואמו ח"כ אוסנת מארק
לידור מארק (25), בנה של חברת הכנסת היוצאת אוסנת מארק (הליכוד), איים "לשבור את הידיים" לשוטר ולאחר אמר: "אני אירה בך, בוא בלי מדים". כך מתואר בכתב אישום שהוגש היום (א') נגד לידור בגין שתי עבירות איומים.
לפי כתב האישום, שהגישה חטיבת התביעות של המשטרה לבית משפט השלום בירושלים, ב-4 בינואר השנה חסם מארק את התנועה עם רכבו באזור מעלה אדומים. שוטר שהיה במקום ניגש לרכב וביקש מחברו של מארק שנותר ברכב להזיזו.
עוד נטען כי החבר התווכח עם השוטר וטען שיש מספיק מקום ושכלי רכב אחרים הצליחו לעבור. מארק, שיצא מחנות סמוכה, הצטרף לוויכוח וקילל את השוטר: "מה אתה גנוב? מה אתה מטומטם? דבר יפה יא אהבל".
3 צפייה בגלריה
אסנת מארק
אסנת מארק
ח"כ מארק
(צילום: דוברות הכנסת )
3 צפייה בגלריה
לידור מארק בנה של אסנת מארק
לידור מארק בנה של אסנת מארק
הנאשם לידור מארק
לאחר מכן הגיע למקום שוטר נוסף שניסה להרגיע את הרוחות. לפי כתב האישום, מארק איים עליו שישבור לו את הידיים. בתגובה לכך עיכב אחד השוטרים את מארק ושאל אותו אם איים על השוטר השני. מארק השיב: "אתה עם מדים, ואני לא רואה אתכם ממטר. שני שקרנים. כ... אימא שלכם, שרמיטים, סתם זונות, הומואים".
עוד צוין בכתב האישום, כי בהמשך איים מארק על אחד השוטרים ואמר לו: "תראה מה אני אעשה לך". כשהתבקש למסור את הטלפון הנייד שלו לשוטרים כשהועלה לניידת, הטיח מארק באחד מהם: "יא קוקסינל, יא הומו, לך תז..., יא בן שרמוטה, הטלפון נשאר אצלי".
רק כשהוזהר בירי של אקדח טייזר אם לא ימסור את הטלפון, הוא ניאות לעשות זאת. לאחר מכן, כך נטען, הוא המשיך לאיים על השוטרים: "אנחנו עוד ניפגש יא בן ז..., סע יא אפס, סתום ת'פה, תהיה בשקט, אם לא אני אז... אותך".
עוד צוין בכתב האישום כי במהלך הנסיעה מארק השתולל, קילל את השוטרים ואמר: "אני ארה בך, בוא בלי מדים. אם היית בלי מדים היית בבעיה יא בן ז... אני אז... אותך".