שני תושבי באקה אל גרבייה, בני 22 ו-37, חשודים במעורבות בשוד בת 70 בביתה בכפר סבא. האישה, שושנה הרשקו, נפצעה באורח קל ונזקקה לטיפול. לפי החשד, השניים הגיעו שלשום (שישי) לבית הרשקו ובעלה בעיר. בן ה-37 תקף אותה בדירה, והשניים נמלטו מהמקום עם אלפי שקלים.
עוד באותו יום עצרה המשטרה לחקירה את הצעיר בן ה-22, שטען כי הוא רק הסיע את החשוד השני, ולא ידע שהוא מתכוון לשדוד את הרשקו. לאחר שהוריד את בן ה-37, נסע מהמקום.
אתמול נעצר גם בן ה-37, ומעצרם של השניים הוארך בבית המשפט בשלושה ימים. בעקבות השוד העלה בנה של האישה, עידן הרשקו, פוסט לפייסבוק, עם תמונה של אמו בבית החולים. "היד שלי רועדת, העיניים דומעות", כתב הבן.
1 צפייה בגלריה
שושנה הרשקו בבית החולים מאיר לאחר התקיפה
שושנה הרשקו בבית החולים מאיר לאחר התקיפה
שושנה הרשקו בבית החולים מאיר לאחר התקיפה
"זאת אמא שלי. היום בסביבות 14:30 דפקו לה בדלת, פוצצו אותה מכות רצח, וגנבו לה סכום כסף גדול. אנחנו במיון. ההורים שלי חסכו שקל לשקל וביקשו לשפץ קצת את הבית שלהם ולהמשיך לחיות את חייהם בנחת ובשקט", כתב.
עוד הוסיף הבן: "איך חיית אדם, שפל שבשפלים, מקבל מידע ממישהו שראה אותה וידע שהיא מחזיקה כסף? השפל הזה ידע בדיוק היכן הכסף. איך אתה מעז להרים ידיים על אישה בת 70, נבלה שכמותך? משטרת ישראל, אסור לשקוט עד שהשפל הזה יבוא לדין. אני פונה לכל מי שיכול לעזור להפעיל את הגורמים האחראים על בטחון גמלאי המדינה: שמרו על ההורים".