הרשויות בארצות הברית הודיעו כי הצליחו לפענח רצח כפול בלואיזיאנה, שאחת מקורבנותיו היא אם בת 34 שהתחזתה לבתה כדי למנוע ממתנקשים להגיע אליה – וכך הצילה את חיי הבת. המתנקשים נשכרו על-ידי אחיה של האם כדי למנוע מהבת להעיד שאנס אותה.
2 צפייה בגלריה
רה"ב לואיזיאנה רצח בריטני קורמייר התחזתה ל בתה מול מתנקשים ששלח אחיה בו קורמייר
רה"ב לואיזיאנה רצח בריטני קורמייר התחזתה ל בתה מול מתנקשים ששלח אחיה בו קורמייר
בריטני קורמייר ואחיה בו. עבריין מין מורשע
הרצח אירע ב-13 בינואר: בריטני קורמייר פתחה את הדלת לשני זרים, וכדי לברר אם יעד החיסול עומדת מולם נקבו השניים בשמה של בתה. כשהאם הצעירה הזדהתה כבת, הם ירו בה למוות. במהלך האירוע רצחו ביריות גם את שכנתה בת ה-37 הופ נטלטון, שהייתה באותה העת בביקור אצל קורמייר וניסתה להתעמת איתם. בכל אותו הזמן התחבאו שתי בנותיה של קורמייר בארון.
השבוע הכריזו הרשויות בלואיזיאנה על מעצרם של האח, בו קורמייר בן ה-35, ושל שני חבריו שאותם שכר לביצוע הרצח, אנדרו אסקין בן ה-25 ודלבין ווילסון בן ה-22. האח הוא עבריין מין מורשע, והוא נעצר בגין אונס אחייניתו במרץ 2020. ווילסון הוא לפי החשד האיש שלחץ על ההדק.
2 צפייה בגלריה
ארה"ב לואיזיאנה רצח בריטני קורמייר בתמונות הרוצח דלבין ווילסון ועוד נרצחת הופ נטלטון
ארה"ב לואיזיאנה רצח בריטני קורמייר בתמונות הרוצח דלבין ווילסון ועוד נרצחת הופ נטלטון
השכנה שנרצחה הופ נטלטון והיורה דלבין ווילסון
לפי החוקרים, בחודשים שלפני הרצח הגיעו המחסלים פעמיים לאזור ביתה של בריטני קורמייר כדי לתצפת עליו, ולפחות באחת הפעמים כבר היו מוכנים לבצע את הרצח, אבל תוכניתם השתבשה. לבסוף חזרו באמצע החודש שעבר ומימשו את המזימה.
לחוקרים נדרשו שבועיים לפענח את הרצח הכפול, ובזמן שעבר בתווך שימש האח בו כלא אחר מאשר אחד מנושאי האחרון בהלווייתה של אחותו בריטני, שנערכה ב-20 בינואר.
לדברי החוקרים, בריטני קורמייר "קיבלה על עצמה את הגורל להציל את חייה של קורבן האונס". חברתה, סמנתה למייר, סיפרה עליה: "היא הייתה מוכנה לעשות הכול עבור ילדיה, אבל עד כדי כך? בחיים לא הייתי חושבת שזה יגיע לזה". החברה סיפרה כי איננה יודעת מה היה טיב היחסים בין קורמייר לאחיה: "היא לא ממש נהגה לדבר עליו".