מלצרית מפלורידה הצילה ילד בן 11 שסבל מהתעללות על ידי פתק שבו שאלה אותו "אתה צריך עזרה?". פלביין קרבליו סיפרה שהבחינה בסימנים מטרידים במשפחה ששירתה בתחילת החודש במסעדת "גברת תפוד" בדרום אורלנדו. לדבריה, שמה לב שכל בני המשפחה קיבלו אוכל פרט לילד, מה שנראה לה מוזר.
2 צפייה בגלריה
פלביין קרבליו מלצרית הצילה ילד בעזרת פתק אורלנדו פלורידה
פלביין קרבליו מלצרית הצילה ילד בעזרת פתק אורלנדו פלורידה
"צריך עזרה?". הפתק שקרבליו הציגה לילד מאחורי הגב של הוריו
בניסיון הראשון להתקרב לילד ולברר אם הוא צריך עזרה, הוריו אמרו לה שהכול בסדר והילד יאכל בבית. קרבליו אמרה שהילד נראה כמי שסובל מהתעללות והזנחה, כולל חבלות בראשו ובזרועותיו. "הוא היה ממש שקט ועצוב", אמרה קרבליו.
לאחר מכן חזרה עם הפתק והראתה אותו לילד מאחורי הגב של הוריו. "הוא הנהן בראשו 'כן'", אמרה קרבליו. היא התקשרה לדווח על המקרה למשטרה. "אני מאוד מודאגת ולא יודעת מה לעשות, אתה יכול לתת לי עצה? מה אני יכולה לעשות? הילד עם חבורות והוא לא אוכל. האחרים אוכלים", נשמעת קרבליו אומרת בהקלטת השיחה שפרסמה משטרת אורלנדו.
2 צפייה בגלריה
פלביין קרבליו מלצרית הצילה ילד בעזרת פתק אורלנדו פלורידה
פלביין קרבליו מלצרית הצילה ילד בעזרת פתק אורלנדו פלורידה
החליפה עובד אחר והצילה ילד. קרבליו
המשטרה מסרה כי קרבליו סייעה לילד להיחלץ ממצב מסכן חיים. הדיווח שלה הוביל לחקירה שבה התגלו עבירות רבות וחמורות. הילד, שסובל מתת משקל, סיפר לשוטרים כי בין היתר הוא הוכה במטאטא מעץ ונאזק באזיקים. הוא אמר גם שלא זכה לאכול על בסיס קבוע כעונש. הילד סיפר עוד כי נקשר באמצעות חגורות בקרסוליו ובצווארו והוריו אף תלו אותו הפוך מדלת. "הילד עבר עינויים", אמר דובר המשטרה המקומית.
הוריו של הילד נעצרו. האב החורג, טימותי ווילסון בן ה-34, נאשם במספר רב של עבירות בגין התעללות חמורה בילד. אמו של הילד, קריסטן סוואן בת ה-31, מואשמת בהזנחת הילד בגין אי דיווח על ההתעללות. הילד ואחותו למחצה, בת ארבע, הועברו לרשויות הרווחה. לפי דיווחים בארה"ב, אין חשד להתעללות באחות.
רפאלה קבדה, הבעלים של המסעדה, אמרה שקרבליו בכלל לא הייתה אמורה לעבוד באותו יום. "היא הייתה שם רק בגלל שעובד אחר לא הגיע", אמרה קבדה. משטרת אורלנדו מסרה בהצהרה כי "קרבליו גילתה אומץ ודאגה לילד שמעולם לא פגשה לפני כן. אנחנו גאים שמישהי כמוה חיה ועובדת בקהילה שלנו".