שני פצועים מדקירות ברחובות: צעיר בשנות ה-20 לחייו נפצע הערב (חמישי) אנושות ברחובות. גבר נוסף, בן 34, נפצע קשה. שוטרים רבים הגיעו לזירה ברחוב המרגנית לאור המעורבים במקרה, בהם גבר המוכר למשטרה. עם זאת, טרם ברור אם שני אירועי הדקירה התרחשו באותו רחוב.
על פי מידע שהגיע ל-ynet, הפצוע שנפגע באורח אנוש הובא לקרבת בית החולים קפלן על ידי אדם זר שזהותו אינה ידועה. האדם עצר אמבולנס שהיה בדרכו לבית החולים, הוציא מרכבו הפרטי את הפצוע שהיה דקור בכמה מקומות בגופו, העביר אותו לטיפול הצוות - ונעלם.
1 צפייה בגלריה
האמבולנס שעצר לטפל בפצוע
האמבולנס שעצר לטפל בפצוע
"הפצועים היו במצב לא יציב". האמבולנס שעצר לטפל בפצוע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
חובש בכיר במד"א מוחמד עבדל רחמן, שהיה על האמבולנס שנעצר ואליו הוכנס הפצוע, סיפר: "ראינו את הפצוע, הוא היה מחוסר הכרה עם פציעה קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו אינו יציב".
החובשים של מד"א רועי בן שושן ושמעון פרש, אשר טיפלו בפצוע השני בזירת הקטטה, סיפרו: "הפצוע היה בהכרה מעורפלת וסבל מפציעה מדממת ומסכנת חיים. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים, הכנסנו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו אינו יציב".
שני הפצועים, שסבלו מפצעי דקירה, התקבלו במרכז הרפואי קפלן - ולאחר טיפול בחדר הטראומה, הובהלו שניהם לניתוח.
ד"ר אורי בלה, מנהל מלר"ד ילדים בבית החולים, אמר כי "הגיעו שני פצועים הסובלים מדקירות. אחד הפצועים הושאר סמוך לבית החולים, כאשר אמבולנס של מד"א אסף אותו והוביל אותו לבית החולים. הנושא נמצא בחקירת המשטרה. בשלב זה, שני הפצועים הובהלו לניתוח דחוף".