חשד לפגע וברח בערד: תושב העיר בן 82 נדרס היום (ו') למוות ברחוב הדוכיפת בעיר, ובתום הערכת מצב הודיעה המשטרה כי עולה חשד שמדובר בתאונת פגע וברח. במשטרה ביקשו כי "כי כל מי שיש בידו מידע בדבר נסיבות האירוע יפנה למוקד 100 או לתחנת המשטרה הקרובה". בוחן תאונות דרכים ממרחב נגב ושוטרי תחנת ערד החלו בחקירה ובשעות הערב כבר נעצר חשוד, תושב ערד כבן 35.
הדיווח על התאונה התקבל במוקד מד"א במרחב נגב בשעה 16:43. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצוע פעולות החייאה שבסופן קבעו את מותו של הרוכב, גבר כבן 60 שסבל מפגיעה רב מערכתית.

2 צפייה בגלריה
 זירת התאונה בערד
 זירת התאונה בערד
זירת התאונה בערד
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

2 צפייה בגלריה
 התאונה בכביש 25
 התאונה בכביש 25
התאונה בכביש 25
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הפרמדיקים של מד"א, בוריס מנטו ודניס לזבניק, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו בסמוך לאופניים גבר כבן 60 שוכב במרכז הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ממושכות, שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".
זמן קצר לפני הפגע וברח בערד, אירעה תאונת דרכים בכביש 25, בכניסה לנבטים. חמישה נפצעו באותה תאונה בדרום: גבר בן 21 במצב קשה עם חבלות בפלג גופו העליון, ילד כבן 4 במצב בינוני עם חבלת ראש ושלושה נוספים שמצבם קל. הם פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.
פורסם לראשונה: 18:17, 03.07.20