בבית החולים רמב"ם שבחיפה נקבע הערב (שלישי) מותו של תושב ג'סר א-זרקא חלמי חדר אבו חדר, שנשרף בכל חלקי גופו לפני כשבוע. המשטרה עצרה שני תושבים מהיישוב שנמצא צפונית לקיסריה, בן 20 ובן 35, בחשד למעורבות בהצתתו בכוונת תחילה על רקע סכסוך בין הצדדים.
על פי החשד, השניים הציתו את רכבו של אבו חדר בעוד שהוא יושב בתוך הרכב. המקרה תועד על ידי מצלמות האבטחה במקום ובו נראה בן ה-77 מוצא מהרכב על ידי עוברי אורח, שניסו להצילו. שני החשודים כאמור נעצרו לאחר חקירה ראשונית ומעצרם הוארך עד מחר.
1 צפייה בגלריה
חלמי ח'דר אבו ח'דר
חלמי ח'דר אבו ח'דר
חלמי חדר אבו חדר
הם יובאו לדיון בהארכת מעצר נוספת. מהמשטרה נמסר כי "החקירה נמשכת". תושבים מג'סר א-זרקא כינו את האירוע "רצח": "זה מאוד עצוב. אפשר היה לסיים את הסכסוך הזה בטוב. הכול בגלל ויכוח קטן".
במקרה אחר עצרה היום המשטרה תושב כפר קרע בן 22 בחשד שירה לעבר ביתו של שופט בית הדין השרעי. לא היו נפגעים באירוע. מהמשטרה נמסר כי "בהתאם להתפתחות החקירה יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בחדרה".
מתחילת השנה נרצחו 17 אנשים בחברה הערבית ועשרות נפצעו מירי ודקירות. רוב המקרים עדיין לא פוענחו על ידי המשטרה. בעקבות האלימות הגואה בחברה ביום שישי האחרון התקיימו מספר הפגנות ביישובים ערביים. באום אל פחם דרשו ממפקד התחנה להתפטר. במקומות אחרים קראו להילחם בפושעים ולא לשחררם.