"הילד שלי הוא ילד טוב, ילד מחונך. הוא לא ילד עבריין ואין עדיין הוכחות שבטוח שזה הוא". כך אמרה אמש (ו') אמו של בן ה-13 שנעצר באשקלון בחשד שדקר ופצע אנושות נער אחר, בן 15, במהלך קטטה בעיר בלילה שבין חמישי לשישי - קטטה שפרצה לפי החשד בגלל ויכוח על חפיסת סיגריות. כתב כאן בדרום אסף פוזיילוב הביא את דבריה של אמו של הנער החשוד.
האם הוסיפה כי היא מתפללת לשלומו של הנער בן ה-15 שנדקר, ומצבו מוסיף להיות אנוש: "בזכות יום שישי הזה, בזכות כל הצדיקים שהילד השני יקום על הרגליים. מאחלים לו רפואה שלמה, אני מבקשת מההורים שלו סליחה וסליחה".
3 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע באשקלון
(צילום: בראל אפרים )
3 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
דם בזירת הדקירה
(צילום: בראל אפרים )
האם טענה כי בנה הותקף במהלך הקטטה: "קפצו עליו שבעה ילדים בגילאי 16, זרקו עליו בקבוק של זכוכית ומשהו. מהחקירה של המשטרה אומרים שהבן שלי לקח את הזכוכית שנשברה ופגע בשני". אחותו של בן ה-13 הוסיפה: "הוא לא התכוון להרוג אותו, הוא לא התכוון לפגוע בו, אבל הוא הגן על עצמו".
בן ה-13 נעצר אתמול בבוקר כמה שעות לאחר הקטטה והדקירה, ואחרי שנמלט מהזירה ברחוב יעקב גרופר באשקלון. בחקירתו הודה במעשה. החקירה מנוהלת על ידי היחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת מרחב לכיש ותחנת משטרת אשקלון.
3 צפייה בגלריה
אלכוהול בפח האשפה
אלכוהול בפח האשפה
אלכוהול בפח האשפה באזור הקטטה
(צילום: בראל אפרים )
לפי החשד, הקטטה התפתחה בעקבות ויכוח בין נערים מאשקלון ומיבנה - כמה מהם בני 14-13. אחד העדים הובא בליווי שוטרים למקום בניסיון לשחזר את שאירע. חוקרים מצאו במקום בקבוקי אלכוהול ריקים והחשד הוא שחלק מהמעורבים בקטטה היו שיכורים.
הדיווח למוקד 101 של מד"א במרחב לכיש התקבל בשעה 02:12, וחובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום פינו את הנער לבית החולים ברזילי כשמצבו לא יציב והוא מורדם ומונשם. מבית החולים ברזילי נמסר כי הנער הגיע אל חדר הטראומה כשהוא מחוסר הכרה במצב אנוש והועבר לחדר ניתוח.
מתן צורי השתתף בהכנת הכתבה
פורסם לראשונה: 22:42, 04.06.21