ארבע שנות מאסר בפועל ו-12 שנות מאסר על תנאי נגזרו הבוקר (רביעי) על נהג המשאית יוסף כהן (43) מאשקלון, שהורשע בגרימת מותם בנהיגה רשלנית של קצין חיל האוויר רודריגו רוסטסקי, אשתו סופי ובנם איתי בן החודשיים. בתאונה נפצעה גם הבת רותי בת השנתיים, והיא הייתה היחידה ששרדה את התאונה שהתרחשה ביולי 2019. בצאתו מהאולם, סימן כהן אצבע משולשת.
1 צפייה בגלריה
סופי רוסטסקי ז"ל ורודריגו רוסטסקי בעלה שנפצע
סופי רוסטסקי ז"ל ורודריגו רוסטסקי בעלה שנפצע
ההרוגים בתאונה, סופי ורודריגו רוסטסקי
(מתוך פייסבוק)
בנוסף רישיונו נפסל ל-18 שנה והוא יידרש לשלם פיצויים של 40 אלף שקלים לעיזבון של בני משפחת רוסטסקי. "מדובר במידת רשלנות גבוהה", אמר השופט ארז נוריאלי. "הנאשם היה צריך ויכול היה להבחין במנוחים. מדובר בשעת צהריים, תנאי הראות היו טובים, הנאשם לקח סיכון במודע כשבחר להרים סיגריה שנפלה לו ברכב".

כהן הודה במעשים והורשע במסגרת הסדר טיעון באוגוסט האחרון. לפי כתב האישום שהוגש לבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה, ב-11 ביולי 2019 הוא נהג בשעת צהריים במשאית בכביש 7. באותו הזמן עמד רכב המשפחה בשוליים.
כהן סטה לשוליים ללא כל סיבה מוצדקת, עלה עם הגלגל הימני קדמי על מעקה הבטיחות, פגע עם חזית המשאית מאחור ברכב הפרטי, ירד ממעקה הבטיחות וגרר את הרכב שהיה עם בלם יד מורם וידית הילוכים במצב חנייה עד שנעצרו באזור שטח הפרדה בכביש.
בתאונה נמעכה המכונית ונמחצה. סופי ובנה איתי נהרגו במקום. הבעל רודריגו נפצע באורח בינוני-קשה ומת מפצעיו אחרי תשעה ימים.
נגד כהן נטען כי "לא שם ליבו לדרך, סטה ללא כל סיבה וצורך, נהג על השול הימני ולא האט או בלם". הוא הורשע בשלוש עבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית ונהיגה בקלות ראש שבה נחבל אדם.
מריו, אביו של רודריגו, אמר לאחר מתן גזר הדין: יום אחד או מאה שנים בכלא - זה לא יחזיר אותם".