שרידי גופה במצב ריקבון אותרו בצהריים (רביעי) בתוך דירה שנמצאת בשיפוצים בחיפה. כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום והחלו בפעולות חקירה לבירור נסיבות המקרה. כלל כיווני החקירה נבדקים, בהם חשד לרצח. הגופה תועבר לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר לצורך זיהוי וקביעה סופית של סיבת המוות.
3 צפייה בגלריה
זירת מציאת הגופה בחיפה
זירת מציאת הגופה בחיפה
רב-פקד עוזי נגר, ראש ענף זיהוי פלילי במחוז חוף, בזירה
(צילום: ליאור אל-חי)
3 צפייה בגלריה
גופה נמצאה מצב ריקבון מתקדם דירה ב חיפה
גופה נמצאה מצב ריקבון מתקדם דירה ב חיפה
הזירה בחיפה
(צילום: דוברות המשטרה)
3 צפייה בגלריה
זירת מציאת הגופה בחיפה
זירת מציאת הגופה בחיפה
כוחות משטרה הוזעקו לזירה
(צילום: ליאור אל-חי)
מחקירה ראשונית עולה כי קבלן עבודות השיפוץ בדירה ברחוב החלוץ בשכונת הדר גילה בתוך קיר שקית ניילון שהכילה דבר מה. בהמשך התברר כי מדובר בשרידי גופה שלפי ההערכות הוטמנו בקיר לפני חודשים רבים. בעקבות כך הזעיק הקבלן את המשטרה.
במשטרה בודקים אם מדובר באדם שהתגורר בדירה בעבר, נבדקת האפשרות שאותו אדם הוכרז לפני כשנה כנעדר.
לפני חמישה ימים נמצאה באותה הדירה גופה של אדם מבוגר שהיה מוכר כנרקומן. לא נמצאו עליו סימני אלימות ואין חשד כי מותו נגרם בעבירה.
שכנים ובעלי עסקים סמוכים סיפרו כי בדירה הזאת מתחלפים דיירים כמעט על בסיס שבועי וחודשי. בעל חנות לבגדי נשים משנת 1971 אמר כי "הרחוב הזה נהיה מפחיד. הרבה 'סלאמס'. יש לי שירותים בחנות, כשאני נכנס לשירותים אני מפחד. במהלך היום עוברים פה הרבה נרקומנים. אנשים מתנדנדים".

"מקום מועד לפורענות"

שרון מלכה, בעלי מזנון סמוך, אמר: "הבוקר הגיעו לפה קציני משטרה, התחילו להקיף את הבניין, והבחור שמשכיר את הדירה סיפר שמישהו הכניס גופה בתוך הקיר. בעל הדירה סיפר שגם בדירה אחרת שלו מצאו גופה, אבל אז לא היה מדובר ברצח".
יש לך השערה מי הקורבן? "אין לי מושג, המקום הזה מועד לפורענות. גם כשהביאו לפה את מג"ב לא הייתה שום תועלת. עולם כמנהגו נוהג, יש פה רציחות, המון סמים ואלכוהול, וזה רק הולך ומתרבה עם הזמן".