1 צפייה בגלריה
סגן יו"ר הכנסת ח"כ ניסים ואטורי מזמין את הליכודיניקים להפלגה ליוון
סגן יו"ר הכנסת ח"כ ניסים ואטורי מזמין את הליכודיניקים להפלגה ליוון
המודעה על השיט
יוזמה יוצאת דופן של סגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי: שיט לפעילי הליכוד וראשי סניפים יוצא בהובלתו באמצע חודש ספטמבר. ברשתות החברתיות התפרסמה היום (שני) מודעה שעליה תמונתו של ואטורי ובה נכתב: "ליכודניקים יקרים אנו שמחים להזמינכם לארבעה ימי שיט ליוון בין התאריכים 10/9-14/9 יחד עם סגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי, שרים, חברי כנסת, פעילים וראשי סניפים. מספר המקומות מוגבל".
במודעה מופיעים מספרי הטלפון של עוזריו שלדברי ואטורי הם שמארגנים את השיט. מבירור שנערך מתברר כי עלות השיט קצת יותר מ-400 אירו, ומטרתו, כך מסבירים בסביבת ואטורי, גיבוש של חברי ליכוד שמעוניינים בכך. התשלום מתבצע על-ידי כל אחד מחברי הליכוד שיירשם לשיט מכיסו הפרטי והמטרה היא לצרף לנסיעה גם חברי כנסת ושרים.

מרגע שהופצה המודעה התעוררה ביקורת בעיקר באופוזיציה ובכנסת על השיט שמארגן סגן יו"ר הכנסת. כמה חברי כנסת הגיבו בגיחוך ליוזמה, אחרים אמרו שהעיסוק של ואטורי בשיט בזמן תפקידו ותוך שתמונתו מתנוססת על ההזמנה היא מעשה לא מקובל.
עד כה נערכו בליכוד אירועים דומים, כמו למשל הליכודיאדה באילת, אולם אלו אורגנו על-ידי פעילים במפלגה ולא על-ידי חבר כנסת מכהן. ח"כ ואטורי הבהיר בשיחה עימו שלא הוא מארגן את השיט, אף שתמונתו מופיעה על המודעה, אלא שמדובר כאמור ביוזמה של עוזריו.
"אנחנו שמחים על ההיענות הרבה בנושא השיט (בעיקר מצד עיתונאים). ברצוני להבהיר כי השיט ליוון מאורגן ע"י פעילי ליכוד מרכזיים שאחד מהם הוא במקרה יועץ פוליטי שלי. התמונה שלי ושמי הוכנסו כפרגון והערכה מצד הפעילים כלפי. הבנתי כי כל פעיל משלם עבור עצמו. השיט מיועד לחברי ליכוד בלבד, ומטרתו היא גיבוש בקרב חברי הליכוד. תמיד שמח להגיע לאירועים של פעילי ליכוד ובסבירות גבוהה אשתתף", אמר ואטורי היום, אחרי הפרסומים בעניין השיט.