השבת זה קורה, כמו בכל שנה. ברחבי העולם יקראו בבתי הכנסת את פרשת זכור. זכור את אשר עשה לך עמלק. אותו אויב שהגיע משום מקום, מצויד במיטב הנשק, כדי להשמיד את העם הצעיר והחלש שזה עתה יצא ממצרים. העמלקים ניגפו. אך מאז ועד עולם, מצווה עם ישראל לא לרחם על אויב, שללא סיבה יקום עלינו להורגנו. אך בעיקר, הוא מצווה לא לשכוח. "זכור את אשר עשה לך..." כך צוונו. אז מה יש בשכחה שיכולה לגרום לנו אסון אחר אסון?
דומה שמעולם לא קיבלנו תשובה מרוכזת במינון הכי גבוה, כפי שקיבלנו ב-7 באוקטובר. זה כאילו ש-4,000 שנות היסטוריה התרכזו בגלולת רעל אחת.
אנו עם שביסודו הוא עם של רחמנים בני רחמנים. ביסוד תפיסתנו האוניברסלית אנו מאמינים בהיגד הקיומי של "חיה ותן לחיות". לכן, למרות שהיהדות היא למעשה ערש הציוויליזציה האנושית והרעיונות שלה התפשטו בכל העולם - הרי שהיא מעולם לא הייתה דת מיסיונרית. מעולם לא כפינו עצמנו או את תרבותנו על איש.
1 צפייה בגלריה
תיעוד חיסול המחבלים בנור א-שמס
תיעוד חיסול המחבלים בנור א-שמס
מצוינות ברזי המלחמה
(צילום: דובר צה"ל )
חזרנו לארצנו, שהייתה שוממה משלטון זר ודלה בנוודים שהזדמנו לאזור, בכוח ההרשאה של הריבון הבריטי ששלט במרחב (הצהרת בלפור) והזכות התנ"כית - ומאז יצרנו את אחד מסיפורי ההצלחה מעוררי ההשראה של העולם. מדינה תוססת, מרהיבה ומוצלחת בכל קנה מידה עולמי.
הצלחתנו ישבה על אמונה ללא עוררין בצדקת זכותנו על בסיס התנ"ך וכישרונות מתפוצצים בכל תחומי הידע והתרבות האנושית. מול הרוע שהגיע משום מקום, חשף העם הזה אומץ לב, קשיות עורף ובעיקר גילה מצוינות ברזי המלחמה וכלי משחית יצירתיים שאין דומה להם בעולם. ביד אחת החזקנו את הנשק ואת כף המלט וביד השנייה את התנ"ך שהקפדנו להציץ בו בקביעות. שם קראנו, למדנו - ובעיקר זכרנו.
ביד אחת החזקנו את הנשק ואת כף המלט וביד השנייה את התנ"ך שהקפדנו להציץ בו בקביעות. שם קראנו, למדנו - ובעיקר זכרנו
אלא שמתברר שחלק מאיתנו עדיין ממשיכים ביד אחת להחזיק את כף המלט והנשק – אבל הם מזמן סגרו את התנ"ך.
ראשי שב"כ לשעבר, נדב ארגמן: "הרשות הפלסטינית (שהיא העמלק של הדור הנוכחי. הם הצהירו על תמיכה ברוצחי ה-7/10 ר.ס.) לא מעודדת טרור וצריכים לתת לה לשלוט בעזה.." ועמי איילון (עונה לשאלה על הפלסטינים מעזה): "אם הייתי פלסטיני הייתי נלחם נגד ישראל כדי להשיג את החירות שלי...".
מדובר בראשי הגופים שאמורים להגן עלינו מפני העמלקים והם מאמינים שלפלסטינים יש זכות בארץ ישראל ואם לא אז לפחות הם ברי שיח והם אשר יגנו עלינו.

הנה הגענו לקונספציה

זה לא משנה מה המודיעין גילה. והמודיעין גילה. שנים שאנחנו יודעים. אבל יש רבים כמו ארגמן ואיילון שישבו/יושבים במערכת הביטחון, שמזמן סגרו את התנ"ך. הם חושבים שלפלסטינים יש זכות בארץ הזאת. אם יש להם זכות. אז מותר להם לירות עלינו. ואם מותר להם לירות עלינו אז ראשי השירותים הללו וחלק מהמטה הכללי - המציאו עבורנו את האיוולת של "מדיניות ההכלה", "הבלגה זה כוח", "תן להם לשחרר קיטור" - ושאר מטבעות לשון של אידיוטים שימושיים ממרחבי הטרלול הפרוגרסיבי המערבי.
רמי סימנירמי סימניצילום: עצמי
נגמר הניסוי. מתברר שאתה לא יכול להיות ליד הגה מדינת היהודים בלי התנ"ך על המתקן של הווייז. אם זה לא מתאים לך, תעבור למושב האחורי. יש נהגים טובים ממך. תבוא השבת לבית הכנסת לשמוע פרשת זכור. אתה תפגוש רבים מהם.