אנס אישה מבוגרת, היכה אותה, איים לרצוח אותה ושדד את תכשיטיה: כל אלו מיוחסים לתושב רחובות, שנעצר היום (שבת) על ידי המשטרה, שעות לאחר המקרה המזעזע בביתה של האישה, במרכז רחובות.
הבוקר, כמה דקות אחרי השעה 7:00, התקשרה תושבת העיר כבת 70 למוקד 100 ודיווחה שפורץ חדר לביתה, אנס אותה, שדד תכשיטים ונמלט. לביתה הפרטי הגיעו כוחות גדולים של משטרה בפיקודו של מפקד תחנת רחובות, סנ"צ דודי מרון, וצוותי מד"א שהגישו טיפול רפואי ראשוני לאישה.
1 צפייה בגלריה
הותר לפרסום: בתום חקירה סמויה של משטרת ישראל, גל מעצרים של חברי רשת הימורים בלתי חוקיים, הלוואות בריבית וגביית חובות אלימה
הותר לפרסום: בתום חקירה סמויה של משטרת ישראל, גל מעצרים של חברי רשת הימורים בלתי חוקיים, הלוואות בריבית וגביית חובות אלימה
נעצר כמה שעות אחרי האונס. אילוסטרציה
(צילום: דוברות המשטרה)
האישה פונתה לטיפול רפואי ואושפזה כשעליה סימני חבלה ופגיעות מיניות. לצד טיפול רפואי, היא מקבלת ליווי של גורמי מקצוע בהיבט הנפשי ממחלקת הרווחה של עיריית רחובות.
"מדובר באונס אכזרי, בדירה שבה האישה גרה לבדה", אמר גורם במשטרת רחובות. "על האישה נמצאו חבלות גופניות והיא עברה אונס קשה ואכזר שנמשך כשעתיים עד שהפורץ נמלט עם תכשיטים שהצליח למצוא בדירתה. הוא איים עליה ברצח אם תקרא לעזרה, תצרח או תתנגד".
במשטרה התחקו אחר מצלמות שבהם הרחוב מרושת, השתמשו בטכנולוגיית איכון טלפוני והפעילו את מקורות המודיעין ברחבי רחובות, וסמוך לשעה 10 בבוקר הצליחו להגיע אל החשוד, תושב רחובות בשנות השלושים לחייו.
הם איתרו אותו כשהוא שיכור בביתו, לא הרחק מביתה של האישה. מהחקירה עלה כי החשוד פרץ לדירתה בסביבות השעה 5 לפנות בוקר דרך דלת צדדית. לחשוד שנעצר עבר פלילי עשיר, הכולל עבירות מין, אלימות ורכוש, והוא ריצה בעבר עונשי מאסר.
הגורם המשטרתי אמר כי "יש בידינו ראיות חזקות לקשור את החשוד לאונס האכזר ולשוד התכשיטים, וזה יוביל לכתב אישום מהיר נגדו". מחר יובא החשוד להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.
סנגורו של החשוד, עורך הדין אלון קריטי, מסר כי מרשו מכחיש את החשדות "מכל וכל". על פי קריטי, החשוד טוען שנכח בבית ברשותה של האישה וקיים איתה יחסי מין בהסכמה. "תלונתה נולדה לאור נסיבות אחרות. אני סבור שמשטרת ישראל תעשה את עבודתה נאמנה ותגיע לחקר האמת", אמר עורך הדין קריטי.