2 צפייה בגלריה
החשוד בבית המשפט השלום באשקלון
החשוד בבית המשפט השלום באשקלון
החשוד בבית המשפט השלום באשקלון
בית המשפט השלום באשקלון האריך הבוקר (יום שלישי) בשישה ימים את מעצרו של סרגיי ביטיוקוב (51), שחשוד ברצח בת זוגו באשדוד. החשוד הודה בחקירתו ברצח, שחזר אותו ומשתף פעולה בחקירה. לדבריו, הוא חנק את בת זוגו למוות מאחר שחשב שהיא בוגדת בו.
ל-ynet נודע כי חברו של ביטיוקוב היה זה שהתקשר למשטרה ודיווח על כך שמצא אותה ללא רוח חיים. החשוד נעצר לא הרחק מהדירה בסריקות שערכו השוטרים. בני הזוג היו מוכרים לשירותי הרווחה בעיר, והאישה אף התלוננה על אלימות מצידו בעבר. בשנת 2015 הוא נעצר אך לבסוף לא הוגש נגדו כתב אישום והתיק נסגר.
עו"ד אלכסי גלפגט, שמייצג את החשוד ברצח מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר: "מדובר באדם שמתמודד עם התמכרות לאלכוהול. הוא משתף פעולה עם החוקרים באופן מלא. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה".
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח באשדוד
זירת הרצח באשדוד
זירת הרצח באשדוד
(צילום: רועי עידן )
הדיווח על הרצח התקבל אתמול בשעה 14:26 במוקד של מרחב לכיש במד"א. חובשים ופרמדיקים של מד"א מצאו אותה ללא סימני חיים וקבעו את מותה. הפרמדיק ישראל לוגסי והחובש אוראל אסולין ממד"א סיפרו כי "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסו לדירה. ראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה, ביצענו בה בדיקות רפואיות אך היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.