צעיר בריטי, שפיתח אובססיה לשדים ולכשפים, הורשע ברצח שתי אחיות בלונדון. הוא דקר אותן למוות כדי לעמוד ב"הסכם" עם שד, במסגרתו התחייב לרצוח שש נשים - ובתמורה לזכות בלוטו.
דאניאל חוסיין, כיום בן 19, לא הכיר מראש את הקורבנות שלו - ביבה הנרי בת ה-46 ואחותה למחצה, ניקול סמולמן בת ה-27. ביוני 2020 השתיים חגגו את יום הולדתה של הנרי עם כמה חברים בפארק בשכונת וומבלי בצפון-מערב לונדון. בסוף המסיבה, שגלשה לשעות הלילה, נשארו האחיות לבדן.
לפי המשטרה השתיים צילמו 150 תמונות מהפארק - ובתמונות האחרונות ניתן היה לראות אותן מביטות הצידה - כשחוסיין מגיע לזירה. חוסיין דקר את הנרי שמונה פעמים. סמולמן נאבקה בו, והוא דקר אותה 28 פעמים. חוסיין גרר את גופות האחיות לשיחים, ולמחרת בן זוגה של סמולמן מצא אותן.
2 צפייה בגלריה
ביבה הנרי ניקול סמולמן נרצחו ב לונדון על ידי דניאל חוסיין
ביבה הנרי ניקול סמולמן נרצחו ב לונדון על ידי דניאל חוסיין
סמולמן והנרי. נדקרו למוות בפארק בלונדון
(צילום: Metropolitan Police via AP)
חוסיין, שחי עם אמו, נעצר אחרי קרוב לחודש בעקבות כתמי דם בזירה. המשטרה מאמינה שפציעה שעבר בידו במהלך אותו ערב בפארק מנעה ממנו להמשיך ב"התחייבות" שלו ולרצוח נשים נוספות.
בחיפוש בביתו מצאה המשטרה את "ההסכם" עם השד Mighty King Lucifuge Rofocale, הסכם שעליו חתם חוסיין בדמו. בהסכם הבטיח לשד "לפחות 6 קורבנות בחצי שנה, כל עוד אני חופשי וכשיר פיזית". בתמורה ל"קורבנות" חוסיין יזכה בהגרלת הלוטו Mega Millions Super Jackpot.
השוטרים מצאו לצד המסמך שלושה כרטיסים להגרלת הלוטו, סמלים שמזוהים עם "כת השטן" ורשימות שכתב חוסיין שבהן יש כשפים שונים - כולל כישוף שאמור לגרום לנשים להימשך אליו. חוסיין הכחיש את המיוחס לו וטען לקנוניה נגדו, ואמר לשוטרים שהוא סובל מתסמונת אספרגר. המושבעים בבית המשפט בלונדון קבעו שהוא אשם ברצח האחיות. גזר דינו ייקבע בספטמבר.
2 צפייה בגלריה
ביבה הנרי ניקול סמולמן נרצחו ב לונדון על ידי דניאל חוסיין
ביבה הנרי ניקול סמולמן נרצחו ב לונדון על ידי דניאל חוסיין
אחת התמונות שצילמו השתיים במסיבת יום ההולדת
(צילום: Metropolitan Police via AP)
"אני והצוות שלי משוכנעים לחלוטין שהוא היה ממשיך לרצוח עוד אנשים", אמר סיימון הרדינג, שעמד בראש החקירה המשטרתית. החוקר הרדינג הגדיר את חוסיין, שתכנן לצאת למחנה קיץ בארה"ב, כצעיר "יהיר מאוד, ומסוכן מאוד".
בבריטניה פורסם שחוסיין הביע תמיכה בימין הקיצוני. כשהוא היה בן 15 בית הספר שבו למד הביע חשש שהוא עלול להפוך לאדם קיצוני ואלים, וחוסיין הועבר לתוכנית ממשלתית שנועדה לטפל בצעירים שקיים חשש שיפנו לטרור. כעבור שנה שוחרר מהתוכנית, כשנקבע שהוא לא מהווה סכנה.