2 צפייה בגלריה
עורך דין אולוסטרציה
עורך דין אולוסטרציה
החשוד - עורך דין מוכר בתחום הפלילים. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
עורך דין מוכר, שעוסק בתחום הפלילים בצפון, נעצר על ידי שוטרי מרחב העמקים בחשד שתוקף את אשתו ואיים עליה במשך תקופה ממושכת. החקירה נפתחה לאחר שעובדת סוציאלית מבית החולים פוריה בטבריה פנתה למשטרה בעיר, ודיווחה על תושבת עיר בצפון, בשנות ה-30 לחייה, שמאושפזת לאחר שנפלה קורבן לאלימות במשפחה.
היום (ראשון) תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בנצרת. "מבירור מהיר גילינו שהחשוד הינו עורך דין מוכר, שעוסק בתחום הפלילים, ומיד עצרנו אותו", תיאר רב-פקד אבישי טורג'מן, קצין חקירות במרחב העמקים.
2 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
"לא מדובר באירוע חד-פעמי, היא לא מוכנה לספוג יותר". אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
מעדותה של האישה עולה כי לפני מספר ימים, בעת שהייתה כבר במיטתה בשעות הערב, חזר בעלה, עורך הדין, לביתם. הוא התחיל לצעוק עליה, לקלל אותה ולהשפיל אותה.
כשביקשה ממנו שיפסיק, הוא לא הרפה ואז תקף אותה באלימות קשה ואף איים עליה. לאישה נגרמו חבלות והיא הגיעה לבית החולים בטבריה, שם היא נותרה לטיפול והשגחה למשך יומיים נוספים.
רפ"ק אבישי טורג'מןרפ"ק אבישי טורג'מן
"מהעדות של האישה עולה שלא מדובר באירוע חד פעמי, זו עדות קשה שמצביעה על אלימות מתמשכת, היא שידרה לנו שזה קו אדום מבחינתה - והיא לא מוכנה יותר לספוג", סיפר הגורמים המעורים בחקירה. היא עזבה את בית המשפחה וחזרה להתגורר בבית הוריה. החשוד כופר בכל החשדות נגדו וטען בחקירתו: "הכל שקר".