בחודש דצמבר האחרון גילה י', תושב בית שמש, כי רכבו נגנב. תוך זמן קצר הוא הבין שיחד עם המכונית נגנבו גם צ'קים בשווי עשרות אלפי שקלים - והפקדתם היא שהובילה לפענוח המקרה.
1 צפייה בגלריה
גנבו את הצ'קים, והפקידו
גנבו את הצ'קים, והפקידו
גנבו את הצ'קים, והפקידו
(צילום: עמית מגל)
ב-12 בדצמבר בשעת בוקר מוקדמת נגנב רכבו של י', זמן קצר לאחר ששב לביתו בעיר. הוא סיפר לשוטרים כי מביתו נגנבו גם צ'קים בשווי של עשרות אלפי שקלים, והם הופקדו בחשבון שי' עצמו אינו מכיר.
בחקירה התגלה כי שני תושבי בית שמש הגיעו ברכב לביתו של י' ואז אחד מהם - נתנאל הרוש (19) מבית שמש - נכנס לרכב הגנוב והחל בנהיגה, אף שלא הוציא מימיו רישיון נהיגה ובנוסף הוא פסול לנהיגה עקב תיק תעבורה. לגורמי החקירה נודע כי לאחר גניבת הרכב נסע הרוש לכיוון יהודה ושומרון, כששותפו לפשע לידור אברהם (27) נוסע לפניו.
השניים נעצרו בתחילת החודש על ידי בלשי תחנת בית שמש, בעקבות זיהוי הפקדת הצ'קים, ומעצרם הוארך מעת לעת. השבוע הגישה יחידת התביעות המשטרתית בירושלים את כתב האישום נגדם בגין עבירות של גניבת רכב בצוותא. הרוש הואשם גם בנהיגה בזמן פסילה וללא רישיון נהיגה.
במשטרה אמרו כי "משטרת ישראל תפעל במקצועיות תוך שימוש ביכולות ואמצעים למען ביטחונו של הציבור ושמירת רכושו, תאתר חשודים בעבירות אלו ותמצה חקירתם במטרה להביאם לדין".