חסן מסארוה (חסונה), תושב כפר קרע בשנות ה-20 לחייו, מת מפצעיו אתמול (רביעי) בבית החולים רמב"ם בחיפה, יומיים אחרי שנדרס באזור הכפר שבוואדי ערה. בעקבות המקרה המשטרה חוקרת חשד לרצח באמצעות דריסה. במקביל, אמש נורה למוות בנצרת אימן זועבי, בשנות ה-20 לחייו, מהיישוב סולם שליד עפולה. מתחילת השנה נרצחו 92 בני אדם בחברה הערבית, אבל רק 11 תיקים פוענחו עד כה.
1 צפייה בגלריה
אימן זועבי וזירת הרצח בנצרת
אימן זועבי וזירת הרצח בנצרת
אימן זועבי וזירת הרצח בנצרת
במשטרה חושדים כי מסארוה נדרס כמה פעמים בעקבות קטטה שפרצה בשטח הכפר ביום שני. הרקע לאירוע אינו ברור בשלב זה. בית משפט השלום בחדרה הוציא צו האוסר לפרסם כל פרט מפרטי החקירה, או כל פרט העלול לזהות את החשוד או הנפגע בפרשה.
הדיווח על הירי בנצרת אמש התקבל בשעה 21:03 במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע. חובשים ופרמדיקים של הארגון העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו עם פציעות חודרות ותוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים האנגלי בנצרת, שם נקבע מותו.
עוד לפני כן, צעיר בן 23 נפצע באורח קשה מירי בכפר דיר חנא שבגליל התחתון. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו עם פציעות חודרות לבית החולים זיו בצפת. שוטרים הגיעו לזירת הירי, החלו בסריקות לאיתור החשודים במעשה ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. במשטרה חושדים כי הרקע לירי הוא סכסוך מתמשך בין עבריינים.
ברהט התרחשה אמש קטטה המונית, שבה נפצעו שמונה בני אדם. צוותי מד"א פינו שישה מהם לבית החולים סורוקה במצב בינוני ושניים נוספים פונו במצב קל.
פורסם לראשונה: 22:11, 07.06.23