נהג אוטובוס של חברת "קווים" תועד מפעיל אלימות נגד ילד בביתר עילית. הנהג, שהושעה מתפקידו ומחכה לשימוע, נעצר בעקבות הסרטון שהופץ.

בסרטון הוא נראה אומר לילד בעודו מרים אותו בידיו וגורר אותו: "עכשיו אתה איתי, עד שהמשטרה תבוא". הילד פרץ בבכי, אבל הנהג סירב לשחררו מלפיתתו.
אזרח שהיה בקרבת מקום משך את הילד מהנהג, בעת שנהגים ועוברי אורח שתיעדו את האירוע ביקשו מנהג האוטובוס להזדהות. הנהג סירב לעשות זאת. בחברת "קווים" ובמשטרה פתחו בחקירת האירוע, והנהג אף התייצב לחקירה בתחנת המשטרה.
ב"קווים" אמרו כי "החברה רואה את המקרה בחומרה רבה ולא תאפשר אלימות מסוג כלשהו לא כל שכן כנגד קטינים. הנהג הושעה עד לעריכת שימוע כדין".
לדברי החברה, "מבירור ראשוני מול הנהג עלה כי הילד נטרל את ברזי החירום של האוטובוס - תופעה שהולכת ומתרחבת בשבועות האחרונים. מעבר לכך שמדובר בהפרה חמורה של הוראות הדין, זו עבירה פלילית המהווה סיכון ממשי לחיי אדם ואנו קוראים לחדול ממעשים אלו".
ארגון נהגי האוטובוסים הגיב באומרו: "מדובר בסרטון מזעזע. זו תוצאה של חוסר השקעה מספקת במקצועיות הנהג ובשיפור המשאב האנושי. אנו קוראים לראשי משרד התחבורה לאמץ לאלתר את מסקנות דוח ארגון הנהגים ולפעול כדי שאירועים מעין אלה לא יישנו".