גבר בן 33 נדקר למוות אמש (שבת) בקטטה בקריית עקרון. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת נסיבות המקרה ועצרה בן 55 בחשד לרצח. הגבר שנדקר נפצע תחילה אנושות ופונה לבית החולים קפלן ברחובות, שם נקבע מותו תוך זמן קצר.
הדיווח התקבל בשעה 23:11 במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על "גבר שנפצע באירוע אלימות ברחוב הנרקיס בקריית עקרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מטפלים בו ומפנים אותו לבית החולים קפלן והוא במצב אנוש, עם פציעות חודרות". בבית החולים כאמור נקבע מותו.
1 צפייה בגלריה
זירת הרצח בקריית עקרון
זירת הרצח בקריית עקרון
זירת הקטטה בקריית עקרון
(תיעוד מבצעי מד"א)
חובש רפואת חירום במד"א יהודה מרקוס ופראמדיק מד"א גיא בובליל סיפרו: "ראינו גבר כבן 33 מחוסר הכרה, עם פציעות חודרות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל הנשמה ועצירת דימומים ופינינו אותו בדחיפות תוך המשך טיפול לבית החולים".
עורך דינו של החשוד, עדי בוקר, מסר כי "מרשי טוען כי פעולותיו נעשו מתוך הגנה עצמית עת ניסו הקורבן ומעורבים נוספים להתפרץ לביתו, בעודם אוחזים באמצעי תקיפה ומאיימים לפגוע בו והכל על רקע סכסוך כספי בין הצדדים. אנו סומכים על המשטרה שתמצה את החקירה ותגיע לחקר האמת ויתברר כי טענותיו של מרשי אמת הן. צר לנו על התוצאות הטרגיות של האירוע".
עדי בוקר עורך דיןהסנגור, עדי בוקר
בוקר הוסיף כי "היום התקיים דיון בעניין מעצרו של החשוד, ובית המשפט נעתר חלקית לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו עד ליום ראשון בעוד המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו ל-15 ימים נוספים"
זמן קצר לאחר מכן, גבר כבן 30 נפצע באורח קשה מדקירה בקטטה באשקלון. צוות מד"א שהוזעק לשדרות עופר בעיר פינה את הפצוע, ככל הנראה נתין זר, לבית החולים ברזילי עם פציעות חודרות. המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות לאיתור החשוד במעשה.
פראמדיק מד"א, ישראל לוגסי, סיפר: "הפצוע שכב מחוסר הכרה, עם פציעות חודרות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות עצירת דימומים והנשמה ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".
הדיווח התקבל בשעה 23:27 במוקד 101 של מד"א במרכב לכיש על "גבר שנפצע באירוע אלימות, בשדרות עופר באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים ברזילי גבר בשנות ה-30 במצב קשה, לא יציב, עם פציעות חודרות".