בצעד נדיר תאשים המשטרה נהג בן 29 מנצרת בנהיגה פוחזת של רכב, לאחר שתועד נוהג בג'יפ רוביקון יוקרתי וחדש בתוך מעיין עין יזרעאל, הסמוך לגלבוע. כך הודיע רפ"ק עו"ד קוג'אן תחאוחו, ראש משרד החקירות והמודיעין במשטרת בית שאן.
1 צפייה בגלריה
נהג נכנס עם הג'יפ שלו לתוך מעיין בגלבוע
נהג נכנס עם הג'יפ שלו לתוך מעיין בגלבוע
הג'יפ בתוך המעיין
רפ"ק תחאוחו ציין כי "ב-22 באפריל בשעות אחר הצהרים נצפה ג'יפ רוביקון נכנס למעיין עין יזרעאל שבתחומי המועצה האזורית הגלבוע. הנהג עשה סיבובים במים בזמן שהמקום מלא במטיילים ובמשפחות. מישהו תיעד את הנהיגה הפרועה ומסכנת האנשים בתוך הנחל והעלה את התיעוד בסרטון לרשת הטיקטוק. הסרטון הפך ללהיט וצבר מאות אלפי צפיות וגרם לתחושת חוסר ביטחון מצד מטיילים שהגיעו לנפוש בצפון".
רפ"ק קוג'אן תחאוחורפ"ק קוג'אן תחאוחוצילום: דוברות מרחב עמקים
משטרת בית שאן קיבלה תלונה מסייר של קק"ל שנחשף לסרטון ופתחה בחקירה. החוקרים הגיעו לבעל הרכב באמצעות זיהוי מספר הרכב ואתמול הוא זומן לחקירה במשטרת בית שאן. תחילה הוא הכחיש כל קשר לעבירות, אולם לאחר שהוטחו בפניו הראיות, הוא הודה במיוחס נגדו. לטענתו, הוא עשה את המעשה בשביל לעשות דאווין ולא ידע שזה אסור.
"ראוי שהציבור ידע שכניסה עם רכבים לתוך מעיין מגודר היא בניגוד לחוק, היא מפריעה לציבור הנופשים ומסכנת את חייהם. לא נאפשר נהיגה פרועה ומסכנת חיים באתרי טבע כמו זה", סיכם רפ"ק תחאוחו.